Emaitzak: 4
2011 | ||
ARRISKU SOZIALEAN | DAUDEN FAMILIEKIN ETA ADINGABEEKIN ESKU HARTZEA 111Haurrenganako tratu txarrak 112Haurren premiak 112Zeri deitzen diegu tratu txarrak? 112Tratu txar motak 113Tratu txarren arrazoiak 115Tratu txarren aurrean egin beharrekoa 117Tratu txarrak detektatzea 118Haur eskolak tratu txarrak detektatzeko duen zeregina 118Tratu txarrak detektatzearen arazoak 119Tratu txarrak jakinaraztea 121Dagokien instantziei jakinaraztea 121Jakinarazpen prozedura 121Familiari jakinaraztea 124Balorazioa eta diagnostikoa 124Balorazio prozesua 124Informazioa lortzeko teknikak 125 MujerEmakumeaHombreGizonaEkintzak 132Adingabea bere familian mantenduz egiten diren ekintzak 133Adingabea bere familiarengandik bananduz egiten diren ekintzak 136Ebaluazioa eta segimendua 137 | |
ARRISKU SOZIALEAN | DAUDEN FAMILIEKIN ETA ADINGABEEKIN ESKU HARTZEA | |
GIZARTE EGOERA AHULEAN ETA ARRISKU EGOERAN | DAUDEN FAMILIEI ETA GURASO BAKARREKO FAMILIEI LAGUNTZEKO PROGRAMA | |
4.6 dokumentuaHaurrei arreta emateko baliabideen antolaketa eta zereginakAdingabeen alorrean, autonomia erkidegoek haur eta nerabeei arreta emateko diziplina anitzeko taldeak dituzte, eta talde horiek zeregin batzuk dituzte: Arrisku sozial handian dauden kasuak hartzea (poliziarengandik, epaitegitik edo oinarrizko arretatik etorriak). Arrisku sozialean | dauden familiak eta adingabeak baloratzea eta diagnostikatzea.Familiarentzako eta adingabearentzako hobekuntza planak egitea beharrezko proposamen tekniko eta administratiboak zehaztu ondoren, betiere adingabearen mesedetan.Familiari eta adingabeari segimendua egitea, bai jatorrizko familian, bai erakundeek esleitutako beste familia batean (familia zabalean edo kanpoko familia batean). Esku hartzen dute... Hona hemen haien zereginetako batzuk: Familiari eta adingabeari laguntzea haien arazoak ezagutzen eta haietaz jabetzen.Gatazka egoeretan, irtenbideak bilatzen laguntzea.Elkarreragina sustatzea; jarraibideen bidez, familiaren dinamikan elkarbizitza bultzatzea; eta, harremanei eta jokabideei dagokienez, orientazioak eta arauak sustatzea.Adingabearen garapen egokian eragina duten prozesuak azpimarratzea, eta garapen hori erraztuko duten jarduerak egitera bultzatzea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egon | 4 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
LANEKI | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
egon familia | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egon familia ETA | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |