Emaitzak: 8
2005 | ||
Bidaiari lekuari | dagokionez ezer gutxi egin dezake, baina erabiltzailearen eskuetan dago, ordea, bere fisonomiara hobekien egokituko dena aukeratzea. | |
2009 | ||
Demografiari, hiri egiturari eta klimari | dagokionez ezer gutxi dute komunean Arabako hiriburuak eta Kubakoak. Badute ezaugarri bera, ordea, alde zaharrean. | |
2011 | ||
bizitza soziala, eguneroko bizimodu arrunta, Lk okupatzen du nagusiki, ez hk, diglosia giro gehienetan. hegemonikoa zen frantsesa Ingalaterran, berrehun bat urtez, aginte esparruan; baina L ingelesa atera zen garaile. hegemonikoa da aleman batua Suitzan, goi mailako jarduera idatzizko gehienetan, baina Schwiizertütsch arruntak du kalean biziindarra. hori ez da iritzi hutsa, oinarrizko konstatazioa baizik. Alde horretatik, nagusiki L funtzioetan zentraturik | egoteak ezer gutxi du duintasun faltatik. Sukalde zokondora, taberna zulora eta berritsuketa bizian diharduten solaskide taldeetara ezin dugu euskara (bir) bidali. hala nahi izanik ere ezinezkoa genuke hori, hemen eta orain. | |
2020 | ||
Pablok bekaizti eta lotsatu antzean begiratu die; Amparok mespretxuz. Segundok bere haurtzaroko ibilerak gogoratu ditu, itsasoz bestaldeko uharte eguzkitsuan, pozik | egoteko ezer gutxi behar zuenean. | |
2021 | ||
Halaber, konpetentziei ere zehaztasuna falta zaiela baieztatzen du IE6 k, eta curriculumak" oso modu orokorrean" formulatuta dakartzala uste du. IE5 ek eransten duenez, hizkuntzaeta literatura komunikaziorako konpetentzian, esate baterako, ikasleak komunikatzeko gai izan behar duela adierazten da, baina dioenaren arabera, komunikatzen jakitearen edo gai izatearen atzean | dagoenaz ezer gutxi zehazten da. Ildo beretik, elkarrizketatuen ustez, ez zaio gaitasunen zehaztapen mailari soilik heldu behar, proposatzen diren konpetentzien izaeraz ere hausnartzeko eta birdefinitzeko beharra ere egon badagoelako: | |
Berdin fisikarekin, historiarekin, biologiarekin edota bestelako ikasgairen batekin, guztietan gertatu baita" piloaren" txikitze bera, desberdinkeria horrek lekukoa pasa diezaion aipatu uniformizazioari. Ondorioa aski ezaguna da, batetik, maila eskasa duten ikasleak pozik | daude ezer gutxi egin behar dutelako eta, bestetik, maila handiagoa dutenak asper eginda daude beste gauza batzuetan inbertitzen denbora, azkenean inor gutxik ikasten duelarik ezer. Alabaina, hori ez da arazo bakarra, desberdinkeria ekonomiko eta soziokulturala ere areagotu egiten baitu ikuspegi berriak, Massok ohartarazi bezala: | |
2022 | ||
Aurpegia agertzen ez zuten arren, argi antzematen zen argazkikoa bera zela, bere argaltasunagatik eta azazkalak beltzez esmaltatuak zituelako. Lehenengoan, gerritik behera ilunegi | zegoen ezer gutxi ikusteko, baina hurrengo bietan oso argi ikusten zitzaion, erabat zuri zuen bere alderik desiragarriena, soildu berria. Lehenengo bietan aulki batean eserita zegoen, eta hirugarrenean zutik, ongietorria eman gurean edo, esanez bezala: | |
2023 | ||
Nazkatuta | nago ezer gutxi sentitzeaz. Thor izan nahi dut. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egon | 8 (0,05) |
Lehen forma
dagokionez | 2 (0,01) |
dagoenaz | 1 (0,01) |
daude | 1 (0,01) |
egoteak | 1 (0,01) |
egoteko | 1 (0,01) |
nago | 1 (0,01) |
zegoen | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
ELKAR | 1 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Open Data Euskadi | 1 (0,01) |
Booktegi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egon ezer | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
egon ezer gutxi | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |