2008
|
|
Aipagarria da testu moten araberako aldeak
|
daudela
emaitzetan. Alegia, alderdi honetan gehiegi sakondu ez dugun arren, nabarmena da testu mota batzuk beste batzuk baino hobeto ekoitzi dituztela.
|
2010
|
|
«Guri askotan leporatu izan digute eta leporatzen digute herri aldizkariak doan almoadapean sartzen dizkiegula herritarrei. Baina datuek erakusten digute gurea badela modu bat horiengana ere heltzeko, nukleotik irten eta periferiara heltzeko alegia»20 Sarbideari
|
dagozkion
emaitzetan ikus daiteke euskarazko herri prentsaren ereduak asmatu duela eta funtzionatzen duela periferia elikatzeko.
|
2013
|
|
Euskal literaturaren irakurle kopurua eta irakurleen ezaugarriak funtsezkoak dira kultur eremu honentzat, baina ez
|
dago
emaitza doituak eskaintzen dituen berariazko ikerketarik, salbu eta gazteen irakurketa ohituren ezaugarriei buruzkoa eta eskoletako literaturaren irakaskuntzari buruzkoa. Irakurleen errealitateari argazkia atera ahal izateko aztertu ditut egoera soziolinguistikoari, kultura ohiturei eta irakurketa ohiturei buruzko zenbait ikerketa, zeren, ikuspegi kritiko batetik analizatzen baditugu, zeharka isla baitezakete euskal literaturaren irakurleak zenbat eta nolakoak diren.
|
2016
|
|
Aztertu ditugun lau kasuetan oinarrituta, atal honetan babesletzaren balizko bost helburuei
|
dagozkien
emaitzak azalduko ditugu: marka ezagutarazi eta bezeroak lortzea, bezeroak fidelizatzea, abantaila fiskalak lortzea, posizionamendu egokia lortzea eta erakunde publikoekiko harremanak garatzea.
|
2020
|
|
Hezkidetzaren egoerari
|
dagozkion
emaitzak(% 65,5) hiru ataletan jaso dira: eredua, egitasmoak eta erronkak.
|
2021
|
|
Emaitza horiek azaltzeko, autore batzuek iradoki dute posible dela aurreazalpen faseko saioak nahiko ez izatea estimulu konplexuegiak guztiz prozesatzeko, eta, beraz, ondorengo baldintzapen saioetan oraindik estimulua ezagutzen jarraitzea subjektuek (hau da, estimuluarekiko arreta mantenduz), ikaskuntzaren areagotzea sortuz (Chotro eta Alonso, 1999, 2001, 2003; Gaztañaga et al., 2015; Hoffmann eta Spear, 1989). Izan ere,
|
badaude
emaitza batzuk hipotesi hori indartzen dutenak. Estimulu konposatuen aurreazalpena luzatzen denean, hau da, arratoi kumeei estimulu konplexu hori ezagutzeko denbora gehiago ematen zaienean, errazte efektua desagertzen da eta ezkutuko inhibizioa azaltzen da (Chotro eta Alonso, 1999, 2001).
|
|
Ikasleek duten formakuntza beharraren pertzepzioa neurtzen duen aldagai konposatuaren kasuan (ikus 4 taula), aurreko aldagai konposatuarekin egin dugun gisa, itemak ordenatu ditugu balorazioetan" handia" eta" oso handia" erantzunen baturaren arabera,% handienetik txikienera. Ordena horretan aldagai konposatu honi
|
dagozkion
emaitzak argiago interpretatuko direlakoan.
|
2022
|
|
Baina kontuan hartu beharrekoa da halaber, hainbat adjektibotan, ki atzizkia kentzerik ez
|
dagoela
emaitza agramatikala izan gabe:
|
2023
|
|
Atal honetan COVID eraginak (A1 eta A2) etorkizuneko espektatibetan eta bizitza gogobetetzearen mailan (A3, A4, A5, A6, A7, A8) duen eraginaren azterketari
|
dagozkion
emaitza nagusiak aurkeztuko dira. Ondorengo taulak aipatutako aldagaien arteko Spearman-en korrelazio indizeak adierazten ditu.
|