Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 22

2000
‎Honek ondokoa esan nahi du: transferentzia ulertzea, ahozko interpretazioaerabiltzea, terapeutak eszena dramatikoan parterik ez hartzea eta batik bat hauageriko eduki gisa ulertzea, gorderik dagoen edukia interpretazioaren bidezkontziente egin nahi delarik.
2002
‎Eta osotara begiratuz, 46 doktore; 92 irakasleekinalderatuz, %50 (hain zuzen, eskatzen den gutxienekoa). Baina datu horiek guztiaktitulazioak osotasunean garatuta daudenean eduki genituzke, portzentajeaktitulazio bakoitzeko gordez.
‎Jakina, izena duena bada, esan ohi dugu euskaldunok, baina izena duen horrek existentzia objektibagarria eta funtzionala edo fikziozkoa izan ditzake. Mahaia esaten dugunean, objektu erreala ordezkatu ohi dugu, normalean, lau hankaren gainean horizontala den gainazala erakusten duen altzaria?; etorri diogunean, gizakiak egin dezakeen funtzioa dugu gogoan, leku batetik besterainoko desplazamendua bat ohi dena?; bihar esatean, oraindino jaiotzeke dagoena daukagu gogoan, denboraren neurketa kronologikoan, oraindik ikuskizun dena, existentziarik ez duena, ikusgaia ez duena; baina hor dago, nola gure buruan hala besteenetan?.
‎Ekialdeko tradizio klasikoan, komunikazioaren helburu nagusia maitasuna, pietatea eta bakea transmititzea ei da. Ekialdean, mezuaren garrantzia ez dago edukian, elkartrukatze emozionalean baino. Batera egon ahal izatea, komunikazioaren plazerra bera?
2006
‎Arrasateko kooperatibismoaren kulturan lanak eskuratu duen balorazio gorenak Weber-en, eginbehar profesionalaren? balorazioa dakarkigu gogora, biak baitaude eduki moralez eta jainkotiarrez jantzita. Funtsean, konbikzioaren etika batek lagundu izan du, orobat, Arrasateko kooperatibismoa genesi garaian:
‎Gizarte tradizionalean ordena aldaezina zen. Jaiotzatik jasotako posizioa betetzen zuten gizabanakoek, eta pertsona bakoitzak berez zegokiona zeukan. Eta horrekin kontent egon behar.
2007
‎Beraz, Hitzarmen Ekonomikoaren testuan azalduko da Ekarpen ekonomikoaren kalkulu metodologia; honela jakin ahal izango da zenbat ordaindu zaion estatuari honek Nafarroan egiten dituen gastu orokorrak estaltzeko; eta kopuru hau eguneratzeko metodoa ere bertan etorriko da. Era honetan, aurreko Hitzarmen Ekonomikoek ere jasotzen zuten zehaztasun hau, indarrean dagoenak daukan bezala, baina ekarpen hau kalkulatzeko metodoa aldatu egin da. Guztiz aldatu ere, orain gastuen bidez zenbatesten baita eta aurrekoetan zerga sarreren bidez.
‎Tradizio honetan guztian hizkuntza, harengandik menpegabe eta beregain dagoen eduki izpiritual baten zeinu adierazlea bainoago, komunikaziorako bitartekotzat hartzen da. Pentsamendu edo arimako afekzioek, beren errealitate propioa hizkuntzatik menpegabeki dute osoa.
2008
‎Arestian aipatu bezala, lehenengo atalak alde kontzeptuala biltzen du. Hor eskuliburuarekin erlazionatuta dauden edukiak aurkezten dira, baita garapen psikologikoa hobeto ulertzea errazten duten kontzeptuak eta zenbait ikuspegi ere. Atal horrek hiru kapitulu ditu:
2009
‎Horregatik diogu garai batekomuga estu haiek birpentsatu behar direla, berregokitu garai modernoetara. Hezkuntza munduan dezente zabaldu dira «zehar lerroko irakasgaiak»; hots, ikasgai guztietan presente dauden edukiak. Bada, antzeko zerbait egin da komunikazioaren munduan ere, eraginkortasunean irabazteko.
‎Euskararen mundua eraiki daiteke horrela, mundu hibridoa. Euskaraz dauden eduki guztien atari nagusi bat egin daiteke, eta, aldi berean, gune bakoitzak bere izaera propioa mantentzea. Mundu errealean halakorik egitea oso zaila da.
‎text/ html, image/ gif, image/ jpeg) eta testuetarako hizkuntza gustukoena (Acceptlanguage: ba). Komandoa GET denez, ez dago edukirako eremurik.
2011
‎MAM (Media Asset Manager) izeneko sistema sendobaten bitartez, erabiltzaileek MAM interfaze bilatzaile horri galdetu eta sistemakmomentuan erantzuten die, eskatutako edukiak eskainiz. Edukiok bideoak etaaudioak izan daitezke, Bilbon dagoen audio sarea Miramon eta Gasteizkoarekinlotuta baitago edukiak gorde eta partekatzeko sarea eratuz. Bilboko egoitzarekinbatera Lan Jarraipenerako Batzordea sortu zen, zeina eduki guztien digitalizazioareneta integrazioaren gaia aztertzeaz arduratuko zen.
‎Radio Euskadik, irrati guztiek bezala, eduki programazio zabala du, edukiak etengabesortzen ditu(...) gure lana eduki erakargarrienak aukeratzea da, webgunean behintzatoihartzuna izan dezaten eta, horregatik, programazioaren une onenak blogetan sartzenditugu... guri dagokigu eduki onenak zabalkunderik gabe geratuko ez direla ziurtatzea, ezta? (EET2).
‎4.4.4 Karguan dauden bitartean dauzkaten bateraezintasunak eta debekuak
‎4.4.4 Karguan dauden bitartean dauzkaten bateraezintasunak
2014
‎97), «emakume generoaren kodeak ukazioa jasatendu eta hori lengoaian nabarmentzen da». Modu horretan, eskola mistoa egin zeneangizonezkoen curriculumean zeuden jarduerak eta kirolak bientzako egokiak ikusiziren, tradizionalki emakumezkoen curriculumean zeuden edukiak alde batera utzita.
2015
‎Gazteek interneten kontsumitzen den ikus entzunezko edukia ezagutzeko, ez da galdera irekirik egin, interneten dagoen eduki kopurua askoz ere handiagoa eta askotarikoa delako telebistakoarekinalderatuta. Horregatik, gazteek kontsumitzen dituzten edukien izaera ezagutzeko, bi sailkapen baliatudira eta berauen gaineko galdera itxiei erantzun diete Mondragon Unibertsitateko ikasleek:
‎batetik, kontsumohomogeneotasuna, bai telebistako edukietan, baita telebista kateetan ere; bestetik, audientziarenzatiketa eduki eta kateen hautuan. Argazki honek bat egiten du Andersonek (2006) iragarritako LongTailarekin, hau da, kontsumoaren zatirik handiena eduki gutxi batzuetan dago kontzentratuta, bainagainontzeko kontsumoa askotarikoa da eta audientzia barreiatuta dago eduki askoren artean.
‎Zehaztu behar da, lehenengo eta behin, «konbinatoria» terminoa ez dela beti erabiltzen testu ofizialetan. Aldiz, erlazio inplizitu bat dago curriculumaren eta eremu jakin horri dagozkion edukien artean. Funtsean, Laplaceren legearen bidez probabilitateak kalkulatzea, horixe da curriculumak ongi zehazten duen edukia, eta gainerakoak horren mende gelditzen dira.
‎Faseak aurkikuntza, esperientzia eta ustiatzeaDiscovery dira. Aurkikuntza() fasean lehenengo jarraitzailearen arreta lortu (Find meTry me) eta, webgunera erakarrita, hor dagoen edukia kontsumitzera bultzatzen da; fase berean, baina urrats bat harago, jarraitzaileak bere kontsumoa areagotzen du eta horrekin bere engaiatzea(). Esperientziaren fasean kontsumitzailea media produktuarekin maitemintzen da (Love me), eta haren jarraitzaile sutsu bihurtu ere.
2017
‎Mailarik baxuenean, A atalak, ikusteko jarduera aztertzen du; C atala, maila ertainean kokatzen den partekatzeko jarduerari dago eskainia, dela, atsegin dut? bezalako botoiak klikatuta, dela iruzkinak eginda, dela sarean dauden edukiak partekatuta, eta D ataleko galdera sortak, aktibotasunaren mailarik gorenak ikertzeko helburua dauka. Inkestaren B atalak, ostera, izaera desberdina dauka; izan ere, telebista kontsumoa jarrera pasiboagoekin lotu izan denez gero, fokua jarri gura izan dugu telebistarekin erlazionatutako jardueretan, sakontzeko bai ohiko telebista eta bigarren pantailaren aldibereko erabileran, bai telebistako edukiekin Interneten egiten diren jardueren ezagutzan.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia