Emaitzak: 11
2012 | ||
Lan jarduera koherentea izan dadin, hezitzaile taldeak, lehenbizi, Haur Hezkuntzako ziklo bakoitzeko adin talde bakoitzari | dagozkion edukiak nola banatu erabaki behar du. Gero, erabaki behar da eduki bakoitzari zer garrantzi emango zaion eta ikasturtean zehar eduki bakoitza lantzeko zenbat denbora den. | |
Prozedurak haurrak egiten dituen ekintza konstanteei | dagozkien edukiak dira. Adibidez: | |
Lanbideari | dagozkion edukiei buruzko azterketa, hausnarketa, analisia eta ikerketa egiten laguntzea. | |
Laneko Arriskuen Prebentziorako Legeak, prebentzioaren oinarriak eta erantzukizunak zehazteaz gain, laneko arriskuen alorreko betebeharrak eta eskubideak finkatzen ditu. Lege markoa da, eta Gobernua, araudiaren bitartez, behartuta | dago edukia garatzera. 39/ 97 Errege Dekretua Laneko Arriskuen Prebentziorako Legea aplikatu eta gauzatzeko berariazko araudia da. | |
Espektorazioa. Eztularen bidez arnasbideetan edo biriketako albeoloetan | dagoen edukia kanporatzea da. Karkaxa edo kanporatutako edukia arnas aparatuaren jariakinez osatuta dago. | |
Zer gertatzen da, orduan? Cache memorian | dagoen eduki zaharretako bat ezabatu egiten da berriari tokia uzteko. | |
C:/ Mis paginas web/ contenidos públicos? direktorioaren barruan | dagoen eduki guztia ikus daiteke,, prohibido.htm? | |
Europako Batzordearen Zuzentarau berri bat (martxoaren 3ko 97/ 11 Zuzentaraua, ingurumen inpaktuari buruzkoa) onartzeak indarrean | zegoenaren edukia zabaldu zuen, eta IIE aplikatu behar zitzaien projektuen zerrenda luzatu zuen, bai eta estatu kide bakoitzak prozedura horretan sar dezakeen projektu zerrenda aldatu ere. Hala, kostaldeko eremuei edo demografia dentsitate handiko eremuei eragiten dieten projektuei ere egin behar zaie ingurumen inpaktuaren ebaluazioa, erakunde eskudunek projektu horiek gauzatzeko baimena eman aurretik. | |
2013 | ||
Zuzendaritzak erabakitzen du zer arlotan ezarriko den ESKa. Etapa horretan, egoeraren azterketa egin behar da, eta honako hauek zehaztu behar dira: Martxan | dauden eduki sozialeko ekintzak.Proiektua aurrera eramateko behar den egituraren definizioa. | |
2016 | ||
Baina programatu dira baldin eta nahi badugu, errore bat gertatu eta exekutatu ondoren, gertatu den errore hori analizatu ahal izatea. Informazio gehiagotarako, OB horiei buruz STEP 7 ren laguntzan | dagoen edukira jo daiteke. 3.3.35 irudia Ariketaren amaieran zehaztuko da. | |
Jarraian, eta aplikazio adibide bat aurkeztu baino lehen, STEP 7 ren laguntzak sistema funtzio horri | dagokionez daukan edukia erakutsiko da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egon | 11 (0,07) |
Lehen forma
dagoen | 4 (0,03) |
dagozkion | 2 (0,01) |
dago | 1 (0,01) |
dagokionez | 1 (0,01) |
dagozkien | 1 (0,01) |
dauden | 1 (0,01) |
zegoenaren | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
LANEKI | 11 (0,07) |
Konbinazioak (2 lema)
egon eduki | 11 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
egon eduki azterketa | 1 (0,01) |
egon eduki eduki | 1 (0,01) |
egon eduki garatu | 1 (0,01) |
egon eduki guzti | 1 (0,01) |
egon eduki jo | 1 (0,01) |
egon eduki kanporatu | 1 (0,01) |
egon eduki nola | 1 (0,01) |
egon eduki sozial | 1 (0,01) |
egon eduki zabaldu | 1 (0,01) |
egon eduki zahar | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |