2007
|
|
Lehenik eta behin, ikastetxeek Sarietara aurkezteko baldintzak betetzen dituzten ikasleei jakinaraziko diete. Ondoren, baldintza horiek lortu nahi dituztenek eskabidea aurkeztuko dute ikasketa espedientea
|
dagoen
Bigarren Hezkuntzako Institutuan, eta, horrekin batera, betekizunak betetzen dituztela egiaztatzen duen Institutuko idazkariaren ziurtagiria aurkeztuko dute. Ondoren, institutuetako zuzendariek dokumentazio hori bidaltzen diete ikasleak ikasketak egin dituen ikastetxeko hezkuntza administrazioei. proba bi, hiru edo lau ariketek osatzen dute, proba egin duen autonomia erkidegoaren arabera.
|
2009
|
|
Horietako bakoitzak proba horiek ezartzeko autonomia badu ere, oro har, parte hartzeko irizpideak eta ikasleen azterketaren egitura antzekoak dira kasu guztietan: Deialdiaren ikasturtean Batxilergoko 2 mailako Ekonomia edo Enpresen Antolaketa irakasgaian (curriculum ofizialaren izenaren arabera) matrikulatuta
|
dauden
Bigarren Hezkuntzako ikastetxe publiko edo pribatuetako ikasle guztiek har dezakete parte. Ikasleek banan banan eman behar dute izena, dagokien fakultatean, eta irakasgaiaren irakaslearen eta ikastetxeko zuzendariaren ikus onetsiarekin batera.
|
2010
|
|
Hala ere, proba hau egin nahi ez dutenek ikastetxe pribatu bateko irakasle lanpostua lortu nahi dute. Horretarako, gaur egun indarrean
|
dagoen
Bigarren Hezkuntzako masterra gainditzeaz gain, zenbait baldintza bete behar dituzte, hala nola, irakaskuntzan aldez aurreko esperientzia izatea edo eman nahi duten irakasgaiaren araberako goi mailako prestakuntza izatea.
|
2018
|
|
Duela 40 urte, lau ibilbide posible
|
zeuden
bigarren hezkuntzan, eta ikasle batek bloke berean hautatzen zituen irakasgaiak. Baziren zientziak eta letrak, eta horien baitan, puruak eta aplikatuak.
|
|
Har dezagun Iruñeko" E" ikastetxea. Esan bezala, hirigune handietan distritu bakarra ezarriz gero, ikasleak euren auzunetik urrun
|
dagoen
bigarren hezkuntzako zentro batera eraman litezke. Badira inork nahi ez dituen ikasleak, problematikoak izan direlako, edota eskolaren ohiko metodologiekin moldatu ez eta bigarren hezkuntza amaitu ezinean dabiltzalako.
|
2021
|
|
Puellesek dioen bezala, 200 urtetan ez da
|
egon
Bigarren Hezkuntzako irakasleak prestatzeko instituzio espezifiko egokirik; karrera jakin batean lizentziatutakoak baino ez ziren, formakuntza pedagogiko benetan eskasarekin. Hori arazo handia bazen, baliteke handiagoa izatea oraingoa, 30 urteren ostean, aldaketak aldaketa, erreformak erreforma, ematen baitu ezer ez dela aldatu, arestian esan bezala.
|
2023
|
|
azken urteetan sasi ikasgai honen berezko estiloa orokortu izana. Gaur, ikasgai asko elkarren aurkako lehian
|
daude
Bigarren Hezkuntzan. Horietako ikasgai bat emateko, ikasleek aukeratu behar dute.
|