2001
|
|
Ez ziren inori itxoiten ari izan ere. Komuneko atearen ondoan
|
zeuden
besterik gabe, pote bat edaten eta hizketan.
|
2003
|
|
Eta benetan maitasunaren inguruko legea beste hirietan ulerterraza da, oso sinpleki mugatuta baitago, hemengoa eta Lazedemoniakoa ordea nahasia da. Elide eta Beotian eta hitz egiten trebe ez diren b tokietan maitaleei atsegin ematea legeztatuta
|
dago
besterik gabe eta ez luke inork esango, ez gaztek eta ez zaharrek, lotsagarri denik; nik uste, zailtasunik ez izateko gazteak hitzaren bidez limurtzen saiatzerakoan, hizketan eskasak izanik. Jonian eta beste toki askotan, barbaroen menpe bizi diren guztiek alegia, lotsagarritzat jotzen dute ordea.
|
2004
|
|
–Seguru
|
zaude
besterik gabe ateratzen utziko dizutela, aita. Ez zaituzte zigortuko?
|
2008
|
|
26 Idazle batek aipatzen du agian tarteko belaunaldi horrek ez duela jakin garaiarekin lotuta idazten, garaiko kezkez eta garaiko irakurlearentzat. " Bere barruan
|
dagoena
besterik gabe ateratzen duen idazlea ez doa inora, hori ez da literatura".
|
|
Gauza hauetan ezerk harritu baldin banau, ezer hori hizkuntzaren ahalmen harrigarria izan da nazioidentitatearen eraikuntzaren gako nagusi gisa. Jatorrizko hizkuntza historiko bat nazio kultura eta lurralde bati atxikitzen bazaie, eta hizkuntza hori kultura idatzi modernoan erabilia baldin bada, nazio eraikuntzaren oinarri nagusiak errotuak
|
daude
besterik gabe.
|
2012
|
|
Elkarreragina, hau da, osasun langilearen eta pazientearen arteko komunikazioa lanbide jarduera bat egin behar den uneetan ezartzen da. Adibidez, osasun langilea ez da paziente baten gelara joaten zer moduz
|
dagoen
besterik gabe galdetzeko, termometroa jartzeko baizik.
|
|
Ez borondatezko eutanasia ez du inolako kode etiko, moral, erlijioso nahiz legalik onartzen. Bizitza babesteko eskubide ororen aurka doa norbaitek beste pertsona bati justifikaziorik gabe heriotza emateko aginpidea duela onartzea, beste pertsona hori zaharra, ezgaia edo anormala delako nahiz hilzorian
|
dagoelako
besterik gabe. Bestalde, borondatezko eutanasiari dagokionez, honako galdera hau sortzen da:
|
2014
|
|
Azkenean Villasantek arazo guztia razionalismoan etzatea ez da bestegatik aipagarria, hori Eliza katolikoaren jokaera tradizionala (izan) delako baino, ez Villasanteren bere beregikoa; eta, beraz, Euskal Herriko elizan ere bera izan delako kleroaren eta fededun jendearen konbentzimendu tradizional irmoa. Ebanjelioen ikerketa historiko kritikoa likidatzeko aski zen hori razionalismora bihurtzea, razionalismoa adostezintzat emana
|
baitzegoen
besterik gabe fedeagaz (errebelazioagaz) 18 Aukeratu beharra zegoen errebelazioaren eta razionalismoaren (filosofia modernoaren) artean, eta gure herrian gehien gehiengoaren aukera fedearena zen. Razionalistak Paris edo Berlin urrunetako jende beltz gaiztoa ziren, Euskal Herrian ez zegoen tokirik Renanentzat.
|
2015
|
|
Lehen idazketan pixka bat aldatu egiten du esaldia: Etxe honetan otoitzerako ohitura eta jarduera
|
dagoelako
besterik gabe, ez dute zertan izanik guztiak kontenplatiboak? –Dena dela, ondoren datorrena:
|
2016
|
|
Itxurak egiten saiatu dira ni sartu naizenean, baina airea astunegia
|
dago
besterik gabe bat batean aurpegiak alaitzeko.
|
2017
|
|
AB: Hortaz, oholtzan grabatuta
|
dagoena
besterik gabe jotzea izango litzateke okerrena.
|
2018
|
|
—Zu ez
|
zaude
besterik gabe zirriborroak egiten, ezta, galdetu dio Añesek ohetik.
|
|
Edo harreman eza besterik gabe. Soilik klasekide dira, norberaren bideak elkar gurutzatu duten bidegurutze batean
|
daude
besterik gabe, errotondan buelta eta buelta.
|
2019
|
|
Gauden posizioan geratu gara, mugitu gabe, besaulkian geldi. Itxura batera, ezer ez dela gertatu ematen du ia, haren besoetan
|
nagoela
besterik gabe eta, esate baterako, kontsolatzen ari zaidala. Soilik hurbilagotik begiratuz ikusten da gure bi gorputz uztartuen lizunkeria.
|
2021
|
|
Ez da katastrofista izatea, kritikoa baizik. Ezin dugu
|
egon
besterik gabe. Eraldatzen ez denak jai dauka.
|
2022
|
|
Nire... Ez zen lehenengo seme edo alabaren jaiotzan
|
egotea
besterik gabe, maite dudan emaztearen lehenengo erditzea baizik. Lagundu behar niola pentsatzen nuen.
|
|
Horietatik abiatuta sortuko dira eragile sozialen praktikak “aukeraketak”. Horrela, subjektuak ez dira askeak beren hautuetan habitusa da aukeraketa guztien atzean dagoen hautatu gabeko printzipioa, eta ez
|
daude
besterik gabe zehaztuta habitusa antolaera bat da, harreman multzo desberdinetan berraktibatu daitekeena eta praktika desberdinen sorta ekar dezakeena (Martin, 2009).
|