Emaitzak: 4
2007 | ||
Beste alde batetik, Bizkaiko ia herri guztietatik pasatu gara eta Estatuko hainbat lekutan izan gara beste koro batzuek gonbidatuta: Leonen, Terrassan… Berton kantua ez | dago beste diziplina batzuen maila berean, eta kanpora ateratzen zarenean konturatzen zara zenbat talde dagoan, zenbat jende inplikatuta… eta dinozu: ‘Jo, zeozer bagara! ’ Bertoko kontzertuetara jente asko etortzen bada be, egundoko harrera izan ohi dogu kanpoan: | |
2013 | ||
soziolinguistikaren adiera zabal horrek egiten al dio ekarpen bateraturik ikergai duen errealitatearen ezaguerari? Ba al daude oraindik elementuak hizkuntza soziologoen, hizkuntza antropologoen, bariazionisten, glotopolitologoen, soziopsikolinguisten eta beste batzuen arteko interkonexioa errazten dutenak, eta beraientzat ez ezik hertsiki lotuta | dauden beste diziplinetako lankideentzat baliagarriak direnak, hizkuntza gizartean aztertzeko garaian. Litekeena da erantzuna baiezkoa izatea, eta soziolinguistikaren adiera zabalaren zeharkako lehenbiziko elementua, hain zuzen ere, hizkuntzaren kontzepzio soziolinguistikoa izatea. | |
2021 | ||
Gaur egun egiten den musika entzuten dugu, zinemara joaten gara, ekitaldi sozial, politiko eta kulturaletan parte hartzen dugu beste hainbat sortzailerekin batera[...]. Oso isolatuak genuke | egon beste disziplinekin konexiorik ez izateko (Maia, 2017: 253) 377 | |
Laugarrenik, ikasleen profiletik abiatuz, eskakizun handiko lan batzuk jorratzen hasteko, autore batzuek literatura maila desberdinetako ekoizpenak dituztela bistatik ez galtzea, baita genero eta euskarri desberdinetan ere, eta horrek lagundu dezake, beraz, langai izan nahi diren genero autore obretara hurbilpena egiten. Bosgarrenik, kanona jorratzerakoan, bereziki generoen kasuan, ikasleen egunerokoan presente | dauden beste diziplinek nahiz euskarri desberdinek eskaintzen dituzten aukerak baliatzeko beldurrik ez izatea, adibidez, musika eta poesia lantzeko, edota antzezlanak antzerkigintzari heltzerakoan. Ondoren, kanonaren barruan itzulpenak ere aintzat hartzea, bai hegemonia eta erdigunea ezaugarritzen dituzten irizpideak zalantzan ipintzen lagundu dezakeelako, bai nerabeek gustuko dituzten hainbat literatura azpigenero zein baliabide eta gai eskaintzen dituztelako. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egon | 4 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Euskaltzaindia - EHU | 1 (0,01) |
aikor.eus | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egon beste | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egon beste diziplina | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |