2017
|
|
Enboloak lasterka hasi ziren; ekin zioten mugitzeari kojineteek; jo zuten beren kantua balbulek; egin zuten oihu transmisioek; uhal koipeztatuak ere garrasika hasi ziren. Haize bafadak begira
|
zeudenen
aurpegietan jo zuen. Oinpeko lurra ere, astindu ikaragarriak eraginda, dardarka hasi zen.
|
|
Horrek bost bat minutu iraun zuen eta, gero, izutu egin nintzen. Ezin nuen niri begira
|
zegoen
aurpegi zuri hura jasan; mahai zapi bat hartu, eta gorpua estali nuen. Gero, armairu batera balantzaka hurbildu nintzen, brandya atera eta zurrutada handi batzuk egin nituen.
|
2019
|
|
Jannicke, bagoaz Bihonek kokoteraino
|
zegoenaren
aurpegia jartzen ziola bota zion. Irakasleak neska harekin harremanik izan zuenik ere ezin zuen sinetsi.
|
|
Arotzak ere munstroak dira aurpegirik gabeak, pertsonaia guztiak bezala; ez
|
dago
aurpegirik, ez dago forma zehatzik, ez dira naturalak, ez dira ez mundu batekoak ez bestekoak eta ezin dira eroso egon, horregatik, Zaldiko haien kontra jotzen du behin eta berriro. Dena den, munstro horiek Txatxoen babesa dute; zer egin horrelako boterearen aurka?
|
|
Ez. Gero ikusi nuen; eta orain pozik
|
nago
aurpegi garratza jartzen duelako.
|
2020
|
|
Ez zuen Fidelek denboran atzera gehiegi bidaiatu karpeten zerrendari jarraituz, argazki haietako batean, kamerari so
|
zeuden
aurpegi irribarretsu talde baten erdian, (ez) ezagunaren aurpegia agertu zitzaionean. Bera zen, zalantzarik gabe, gazteago zegoen, ileren bat gehiago eta zimurren bat gutxiago zeuzkan argazkian, baina bera zen.
|
|
Jerryk salto egin zuen lurrera, bagonetari eutsiz. Astiro eta arreta handiz egin zuen eta gero, lur jota
|
dagoenaren
aurpegiaz, danborraren ondoan etzan zen, ekaitzaren erdian negar zotinka lehertu beharrean.
|
|
Nahaspila, zalaparta, hurrenkera adostuak huts. Hamarnaka lagun ohol horixka zaharkituzko arasa baten erdian zabaldutako beiratxo baten bestaldean
|
zegoen
aurpegi tibetarreko gizon gazte baten hitzei adi. Zalapartak isiltasun osoari lekukoa.
|
2021
|
|
Gauza jakina da, eta arrunt ohikoa, gurea baino aurreratuagoa edo hau da behintzat sinestarazi digutena gure auzokoek edota aberatsagoa den gizarte batek liluratuta suertatzea, baina guk ere jakin behar dugu gure fedearen indarra norainokoa den kalte egiten digunari uko egiteko, eta Hâkimen ustez indar hori sharian dago, hots, bizitzaren arlo guztiak arautzen dituen kode sakratuan. Nik ez dut sharia delakoa Hâkim fededun ikaragarri zintzoak bezain ondo edo zehatz mehatz ezagutzen, egia esan badakit entzunez bakarrik eta gehienbat Hâkim sasi muftiaren ahotik, gure etxean halako gauzak inoiz oso aintzakotzat hartu ez ditugulako, batez ere amak edo amandreak erlijioaren kontura zer edo zer esatekotan nire arrebak beherala aurre egiten dien aldetik Europan
|
gaudela
aurpegira botaz alkohola, txerrikiak edota okela ez odolgabetua haram direla, gehiena jota. Nik uste gure etxean erlijioari buruz argi eta garbi duten bakarra nire anaia Yâsserren bizimodua bekatu ezin larriagoa dela, edo gure amak maiz esan bezala:
|
|
" Saiatuko naiz esan zuen, eta buru handi, finko hura mugitu zen azkenean, eta leiho hartan pilatuta
|
zeuden
aurpegi basati guztiak desagertu ziren, lurrera erorita. Mugimendu bakar batez astindu zuen zama osoa, hainbesterainoko indarra baitzuen!
|
2023
|
|
Balizko traidorea ikusteak hankaz gora jarri zituen bere erresuminak: barran gizon bat
|
zegoen
aurpegia puntu gorriz markatuta. Dardarak ezkutatzen zituen esku batekin Zarautzek, eta edalontzia ezpainetara altxatzen saiatzen zen.
|
|
Gihar horien erregulazioa da aurpegiari adierazkortasuna ematen diona. Erdiko belarriko giharren erregulazioa erlazionatua
|
dago
aurpegiko beste giharren nerbio bidezko erregulazioarekin; gihar horiek ahotsaren intonazioa eta aurpegiko adierazpena kontrolatzen dituzte (Porges, 2003; Yakunina, 2016).
|
|
Gihar horien erregulazioa da aurpegiari adierazkortasuna ematen diona. Erdiko belarriko giharren erregulazioa erlazionatua
|
dago
aurpegiko beste giharren nerbio bidezko erregulazioarekin; gihar horiek ahotsaren intonazioa eta aurpegiko adierazpena kontrolatzen dituzte (Porges, 2003; Yakunina, 2016).
|