2006
|
|
Hala, nahikoa, eraginkorra eta benetakoa den informazioa era objektiboan eta ziurrean emateko obligazio positiboa ezartzen da publizitatean. Lehendabiziko ikasgaian adierazi da Publizitate Zuzenbideak arautzen duela publizitatea, eta publizitatea egiteko eskubidea noraino zabaltzen den erabakitzen duen arloa mugatzera bideratuta
|
dagoela
araudi horren zati garrantzitsu bat, zeren eta publizitateak, alde batetik, gizartearen edozein komunikaziok bezala, zuzenbideak babestu behar dituen ondasunak arriskuan jar baititzake. Hain zuzen ere, diziplina juridiko baten menpe egon behar duen arrisku jarduera gisa agertzen da publizitatea (De la Cuesta, 2002:
|
2009
|
|
adibide positiboek salbuespen kategoria hartzen duten telebista dugu. Haurrentzako saioak alde batera uztea, gero eta eremu mugatuagoetara bideratutako programazioa alde batera uzten delako; babes bereziko zerrendan “realityak”, telenobelak edo bihotzeko espazioak jartzea; haurrentzako saioen autosustapena —indarrean
|
dagoen
araudiak hori debekatzen du—, eta haurrentzako edukien narriadura, indarkeria, bereizkeriaren aurkako ezaugarriak, gaizki ikusten baitituzte. Espazio hutsalak Kasu bakan batzuetan izan ezik (adibidez, “Le? ”, in La 2), aztertutako haurren edukiek ezaugarri hauek dituzte:
|
2010
|
|
Hori ez da Europako Batasunari dagokion gaia. Une honetan garraiora zuzendua
|
dago
araudi hori, eta oso garbi esaten du kanon bat ezarriz gero baldintza berak eskaini behar dizkiezula bertakoari eta kanpokoari. Gipuzkoak eskuduntza osoa du zergen arloan.
|
2011
|
|
Konstituzionalaren Bigarren Aretoko sei epaileek irailaren 26an egindako bileran ordea, ez zuten Sorturen auzia eztabaidatu, eta lerrook idazteko orduan ez dirudi epe barruan erabakirik hartuko dutenik. Ez
|
dago
araudirik horren inguruan, epaileek beren irizpideen arabera lehenetsi edo atzeratu ditzakete auziak, akordatu Kataluniako Estatut aren kasuaz.
|
|
Orain indargabetuta
|
dagoen
araudi hori oso zorrotza zen solteko gozokiak saltzeko informazio eta higiene baldintzak ezartzen zituenean. Produktu horiek beira arasetan edo ontzi babestuetan jarri behar zirela eskatzen zuen, eta bezeroek ez zutela inoiz zuzeneko sarbiderik.
|
2012
|
|
Hala, nahikoa, eraginkorra eta benetakoa den informazioa era objektiboan eta ziurrean emateko obligazio positiboa ezartzen da publizitatean. Lehendabiziko ikasgaian adierazi da Publizitate Zuzenbideak arautzen duela publizitatea, eta publizitatea egiteko eskubidea noraino zabaltzen den erabakitzen duen arloa mugatzera bideratuta
|
dagoela
araudi horren zati garrantzitsu bat, zeren eta publizitateak, alde batetik, gizartearen edozein komunikaziok bezala, zuzenbideak babestu behar dituen ondasunak arriskuan jar baititzake. Hain zuzen ere, diziplina juridiko baten menpe egon behar duen arrisku jarduera gisa agertzen da publizitatea (De la Cuesta, 2002:
|