Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 5

2011
‎Kontzilioak dinoana kontuan harturik, hau da," ez da inolako kristau elkarterik eraikitzen, Eukaristia Santuaren ospakizuna ez badu sustrai eta ardatz", eta Eukaristia ospatzeko abadea preminazkoa dala jakinik, eta geroago eta abade gitxiago dagoala aintzat harturik, ez ete da, halako baten, Erroman, ausardiaz, abade gehiago izateko ez ohiko biderik urratuko?
2015
‎Gaurtik begiratuta, Korrika oso errotuta dagoela aintzat hartuta, akaso arraroa egiten da kritika hori, baina neurri ona ematen du aldizkarietako joera kritiko zorrotzaz jabetzeko. Hala ere, duela gutxi Atxagak berak antzeko adierazpen batzuk egin zituen Korrikan parte hartu ondotik.
2021
‎helduago egin ahala, nerabeen ongizate soziala eta emozionala txikitzen joaten da. Hori zein eskola atxikimenduari dagozkionak aintzat hartu beharreko emaitzak direla uste dugu. tsonak duen berezko talentua; (2) trebetasuna edo praktikan talentu baten inplementazioa; (3) gaitasun bat martxan jartzeko pertsonek behar dituzten ezagutzak. Horiek kontuan hartuta, autoreek horrela definitzen dute konpetentzia:
‎Hala ere, gaitasun horiek eta beste osagai kurrikular batzuk oso kontuan hartu ditugun arren, badaude lan honetan egin den proposamen didaktikoari dagokionez aintzat hartzeko bi aspektu: (1) Seigarren kapituluan ikus daitekeenez, konpetentzia linguistikoa eta literarioa azken horri dagozkionak, bereziki nagusiki oinarri hartuta, gure ikuspuntutik literatur konpetentziak bildu lituzkeen hainbat azpigaitasun edo" mikrokonpetentzia" (Bisquerra, 2009: 150) ekarri dira proposamena kurrikularki justifikatzeko; (2) lege markoetan jasotzen ez den konpetentzia modura, behintzat konpetentzia emozionalari arreta berezia eskaini nahi izan zaio, alderdi emozionala ikas prozesuetan, oro har, erabakigarria delako22 (Goleman, 1996) eta proposamen honetan, zehazki, duen zentraltasunagatik23 Gainera, emozioek ikasprozesuen katalizazioan duten eragina edota Ongizate Psikologikoan (OP)
‎Irakaslearen rolari dagokionez, hainbat izan dira analisian euren rolaz, formazioaz edota jarrerez adierazitakoak, eta ez ditugu berriz ere hona ekarriko. Aldi berean, ezaugarri eta praxi ezberdinetako profilak daudela aintzat hartuta, kalterako izan daiteke profil ideal eta bakarra ezaugarritzea errutina aurrera eramateko, eta proposamenaren xedea ez da errutina inplementatzeko alderdi hau arrazoi edo aitzakia bihurtzea. Hala ere, Ribosak (2020) irakasle soziokonstruktibista izendatzen duen rolaren eta ezaugarrien baitan errutinen moduko proposamenak aurrera eraman ahal izateko ipar gisa hainbat aspektu aintzat hartzea garrantzitsua iruditzen zaigu:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia