Emaitzak: 5
2011 | ||
Kontzilioak dinoana kontuan harturik, hau da," ez da inolako kristau elkarterik eraikitzen, Eukaristia Santuaren ospakizuna ez badu sustrai eta ardatz", eta Eukaristia ospatzeko abadea preminazkoa dala jakinik, eta geroago eta abade gitxiago | dagoala aintzat harturik, ez ete da, halako baten, Erroman, ausardiaz, abade gehiago izateko ez ohiko biderik urratuko? | |
2015 | ||
Gaurtik begiratuta, Korrika oso errotuta | dagoela aintzat hartuta, akaso arraroa egiten da kritika hori, baina neurri ona ematen du aldizkarietako joera kritiko zorrotzaz jabetzeko. Hala ere, duela gutxi Atxagak berak antzeko adierazpen batzuk egin zituen Korrikan parte hartu ondotik. | |
2021 | ||
helduago egin ahala, nerabeen ongizate soziala eta emozionala txikitzen joaten da. Hori zein eskola atxikimenduari | dagozkionak aintzat hartu beharreko emaitzak direla uste dugu. tsonak duen berezko talentua; (2) trebetasuna edo praktikan talentu baten inplementazioa; (3) gaitasun bat martxan jartzeko pertsonek behar dituzten ezagutzak. Horiek kontuan hartuta, autoreek horrela definitzen dute konpetentzia: | |
Hala ere, gaitasun horiek eta beste osagai kurrikular batzuk oso kontuan hartu ditugun arren, badaude lan honetan egin den proposamen didaktikoari | dagokionez aintzat hartzeko bi aspektu: (1) Seigarren kapituluan ikus daitekeenez, konpetentzia linguistikoa eta literarioa azken horri dagozkionak, bereziki nagusiki oinarri hartuta, gure ikuspuntutik literatur konpetentziak bildu lituzkeen hainbat azpigaitasun edo" mikrokonpetentzia" (Bisquerra, 2009: 150) ekarri dira proposamena kurrikularki justifikatzeko; (2) lege markoetan jasotzen ez den konpetentzia modura, behintzat konpetentzia emozionalari arreta berezia eskaini nahi izan zaio, alderdi emozionala ikas prozesuetan, oro har, erabakigarria delako22 (Goleman, 1996) eta proposamen honetan, zehazki, duen zentraltasunagatik23 Gainera, emozioek ikasprozesuen katalizazioan duten eragina edota Ongizate Psikologikoan (OP) | |
Irakaslearen rolari dagokionez, hainbat izan dira analisian euren rolaz, formazioaz edota jarrerez adierazitakoak, eta ez ditugu berriz ere hona ekarriko. Aldi berean, ezaugarri eta praxi ezberdinetako profilak | daudela aintzat hartuta, kalterako izan daiteke profil ideal eta bakarra ezaugarritzea errutina aurrera eramateko, eta proposamenaren xedea ez da errutina inplementatzeko alderdi hau arrazoi edo aitzakia bihurtzea. Hala ere, Ribosak (2020) irakasle soziokonstruktibista izendatzen duen rolaren eta ezaugarrien baitan errutinen moduko proposamenak aurrera eraman ahal izateko ipar gisa hainbat aspektu aintzat hartzea garrantzitsua iruditzen zaigu: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egon | 5 (0,03) |
Lehen forma
dagoala | 1 (0,01) |
dagoela | 1 (0,01) |
dagokionez | 1 (0,01) |
dagozkionak | 1 (0,01) |
daudela | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Labayru | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
egon aintzat | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egon aintzat hartu | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |