Emaitzak: 9
2004 | ||
Gaitz horien zergatia aparatua gaizki erabiltzea denez, konponbidea nornahiren esku | dauden aholku soilak betetzea baizik ez da. | |
2006 | ||
motako produktuei | dagozkien aholkuak zorrotz betetzen dituzten marmeladak hartzea komeni baitzaie. | |
2008 | ||
Espezialistek, neumologoek bereziki, genetikari | dagokion aholku horrek duen garrantzia azpimarratzen dute defizitaren transmisioa mugatzeko edo famili talde berean balizko kasuak atzemateko. | |
2009 | ||
Hala ere, ez Estatu Batuek ez beste herrialde handi batzuek, hala nola Errusiak, Japoniak, Txinak eta Brasilek, ez zuten fundazio testua sinatu, eta joan den urrian Madrilen egindako bilera batean prestatu zen. IRENAren helburu nagusia da energia berriztagarriak eskala handian hartzea sustatzea, herrialde industrializatuei eta garapen bidean | daudenei aholku emanez haien araudi esparruak hobetzeko, hornidura iturri horiek ekoizpen kuota handiagoak lor ditzaten. Orain, hasierako lan plana diseinatu behar da, eta egoitza eta bitarteko zuzendari nagusia aukeratu. | |
2011 | ||
Batez ere, lehiatzeko pisua duten kirolak (taekwondoa, arrauna, borroka, boxeoa…). Denboraldi osoan zehar, lehiakideen pisua baino pare bat kilo gorago | egoteko aholkuak emango dizkiegu. Hala, lehiaketa baino bi aste lehenago, kategoriaren mugen gainetik dagoen pisua murriztu ahal izango dugu. | |
2012 | ||
Koitoan gomendatutako bikotearen posizioak Espermatozoideen grabitatearen legea errespetatzen dutenak dira haurdunaldia errazteko jarrera sexual gomendatuenak Haurdun geratzeko sexu jarrera gomendatuenek (oinarri zientifiko zalantzagarriarekin edo gabe, ikusi dugunez) grabitatearen legea errespetatzen dute espermatozoideentzat. Emakumea buruz gora etzanda | egoteko aholkuarekin batera, jarrera horiek bat datoz Newtonen legearen alde. Komeni da, noski, horiei jarraitzeko interesa ez bihurtzea inola ere faktore negatibo, barne harremanak «neurotizatzeko» gai. | |
Artikulu horrek une bakoitza aprobetxatzearen eta txandak ezartzearen garrantzia azaltzen du, eta haurrak ahalik eta hobekien lo egin dezan saiatzen da. Gurasoei lasai | egoteko aholkuak ematen ditu, eta atseden hartzeko nola elikatu behar den azaltzen du; aldiz, haurra gaizki lo egiten duenean bikoteak izan ditzakeen arazoen berri ematen du. | |
2017 | ||
Espainian, Teresa de Calcuta Ekoeskolako (San Sebastián de los Reyes, Madril) ikasleek bideo hau grabatu zuten, eta honela azaltzen dute: Ikastetxeetan ingurumen gehiago | egoteko aholkuak Fugemy de GredosSan Diegoko adituek uste dute funtsezkoa dela bai curriculumean bai eguneroko bizimoduan ingurumena eta iraunkortasuna integratzea. Luis Gonzálezek proposatu du «gai horiei buruz ebaluatzen diren helburuak eta ildo horretan metodoa aldatzea». | |
2021 | ||
Egiteko modua erabat desberdina izango da, ondoren azalduko dizugun moduan. Gainera, umea etxean | dagoenerako aholku batzuk emango dizkizugu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egon | 9 (0,06) |
Lehen forma
egoteko | 4 (0,03) |
dagoenerako | 1 (0,01) |
dagokion | 1 (0,01) |
dagozkien | 1 (0,01) |
dauden | 1 (0,01) |
daudenei | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Consumer | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
egon aholku | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
egon aholku eman | 3 (0,02) |
egon aholku batzuk | 1 (0,01) |
egon aholku hori | 1 (0,01) |
egon aholku soil | 1 (0,01) |
egon aholku zorrotz | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |