2006
|
|
Txina (393 milioi), AEB dira mugikorren erabiltzaile gehien dituzten herrialdeak. (201), Errusia (120), Japonia (94), India (90), Brasil (86), Alemania (79), Italia (72), Erresuma Batua (61), Frantzia (48), Mexiko (47), Indonesia (46), Turkia (43), Espainia (41), Hego Korea (38), Hego Afrika (34), Banda zabaleko komunikazioei dagokienez, NBEko agentziak kalkulatu du 216 milioi harpidedun
|
daudela
abiadura handiko lineetan eta 61 milioi baino gehiago mota bereko linea mugikorretan. Atal honetan, AEB. lehena da, 49 milioi konexio ditu banda zabalaren bidez, eta atzetik ditu Txina (37 milioi); Japonia (22 milioi); Hego Korea eta Alemania (12 milioi); Erresuma Batua eta Frantzia (bederatzi); Italia (zazpi); Kanada (sei); Espainia (bost milioi); Taiwan eta Herbehereak (lau); Brasil (bi); Mexiko, Australia(
|
2009
|
|
Enpresa hau, ETAren mehatxupean
|
dago
Abiadura Handiko Trenaren eraikuntza lanetan ari denetik.
|
2010
|
|
Hori, dena dela, hasiera baino ez da izango; 16:00etatik aurrera, 120 km/ h bitarteko boladak jasoko dituzte kostaldeko eta, batez ere, mendi inguruetako estazioek; haizeguneetan ez dauden estazioek, aldiz, 100 km/ h bitartekoak jasoko dituzte. 19:00etatik aurrera, haizea arriskuko egoera honetarako iragarrita
|
dauden
abiadurarik handienak hasiko da harrapatzen: 140 km/ h baino gehiago kostaldean, eta, aukera handiagoarekin, mendi inguruetan.
|
2012
|
|
Batetik, bistakoa da kostu ekonomikoa jasangaitza dela: gobernu espainiarrak AHTren eraikuntzan 82.000 milioiko gastuak egin ditu jadanik, eta Europa osoan
|
dauden
Abiadura Handiko trenbide guztien %44 penintsulan metatzen da, Kataluniako ERCk egindako azterketa baten arabera. Egoera ekonomikoak okerrera egin ahala, ez dirudi xahuketa maila horri eutsiko dionik.
|
2013
|
|
Izan ere, Kupoaren Legea berritzeko negoziazioetan 800 milioi euroren inguruan desadostasuna dago Jaurlaritzaren eta Espainiaren artean. Hortik zenbat
|
dagokio
abiadura handiko treneko (AHT) obretan aurreratutako diruari. Galdera hori egin dio BERRIAk Jaurlaritzari.
|
2014
|
|
«Jaurlaritzak lanen gauzatze zuzenarekin jarraitzen du», erantzun du. AHT Gelditu Elkarlaneko kide Amagoia Escuderorentzat, berriz, Madrilen eta Bartzelonan egindako operazioak erakusten du zer nolako «negozio zikina»
|
dagoen
abiadura handiko trenaren atzetik. «Honek guztiak erakusten du onuradunak zein diren.
|
2016
|
|
Antzeko ziurgabetasunean
|
dago
abiadura handiko trenaren nafar korridorea ere. 2010ean, Castejon eta Iruñea arteko zatia eraikitzeko, ituna sinatu zuten Miguel Sanzek eta Jose Blancok, Nafarroako eta Espainiako gobernuen izenean, hurrenez hurren.
|
2021
|
|
15 egun eskaseko bidaia, 60 itsasontzi ordezka lezake, baina garraiatzeko 1.000 eta 2.000 aldiz tipiagoa litzateke. Beste aukera bat, itsasoa eta trenbidea nahastea izan litzateke, Ain Sokhna kanaletik hegoaldera eta El Alamein mendebaldetik Mediterraneotik urrun
|
dagoen
abiadura handiko linea hartuz.
|