Emaitzak: 14
2007 | ||
Teoria horrek erreparatzen dio genero rolak ikasteko etabereganatzeko prozesuari, eta ez generoaren ulermenari. Hala ere, onartzen duprozesu horien artean lotura estua | dagoela eta hainbat gizarte faktorek eraginadutela haurrek genero rolak ikasi eta bereganatzen dituzten moduan. | |
Gastu horiek bere eskumenetan egiten dituenak dira, honela agintzen baitu Konstituzioak eta Autonomia Estatutuak. Bestalde, oraindik gordetzen ditu beste zenbait eskumena, adibidez Ikerketarena, EAEra transferitzeke | baitago eta hainbat tirabira sortzen dira Madril eta Gasteizen arteko harremanetan. Beraz, bi mota hauetako eskumenak finantzatuko ditu Kupoak, baina betiere EAEri dagokion proportzioan. | |
Kepak amaren gutun bat jaso du [ESANEZ aita larri | dagoela eta hainbat arinen etortzeko] | |
Kepak amaren gutun bat jaso du, [erraten dioLA (RIK) aita larri | dagoela eta hainbat arinen itzultzeko] | |
Kepak amaren gutun bat jaso du [aita larri | dagoela eta hainbat arinen itzultzeko esanEZ] | |
Kepak amaren gutun bat jaso du [aita larri | dagoela eta hainbat arinen itzultzeko erraten dioLA (RIK)] | |
Kepak amaren gutun bat jaso du, ETA (BERTAN/ HAN) esaten da/ du aita larri | dagoela eta hainbat arinen itzultzeko | |
Kepak amaren gutun bat jaso du, esaten dENA aita larri | dagoela eta hainbat arinen itzultzeko | |
Kepak amaren gutun bat jaso du, aita larri | dagoela eta hainbat arinen itzultzeko ESATEN DUENA | |
Kepak amaren gutun bat jaso du, ZEINETAN esaten BAITa aita larri | dagoela eta hainbat arinen itzultzeko | |
Kepak amaren gutun bat jaso du, NON esaten deN aita larri | dagoela eta hainbat arinen itzultzeko | |
Kepak amaren gutun bat jaso du, ZEINETAN aita larri | dagoela eta hainbat arinen itzultzeko esaten BAITa | |
Kepak amaren gutun bat jaso du, NON aita larri | dagoela eta hainbat arinen itzultzeko esaten deN | |
2015 | ||
Teknikaren ikuspuntutik, hala ere, ez da bakarra defektuen deskribapenerako erabiltzen den zenbakizko metodoa. Alor honetan ikuspegi bat baino gehiago | daude eta hainbat mundu mailako talde lanean.Sailkapen bat eginez gero alde batetik orain artean aipatu diren eremu teorien zuzeneko simulazioak izanen genituzke (Bevis et al. (2007), Urrestilla et al. (2008)). Hauetan zuzenean defektuak ondorioztatzendiren ereduaren higidura ekuazioak askatzen dira, orokorrean zabaltzen ari den unibertsoan kokatuak.Beste alde batetik berriz, higidura ekuazio zehatzak askatu ordez hurbilketak kontuan hartzen dituztenereduak ditugu, hala nola Nambu Goto hurbilketa (Hindmarsh eta Kibble (1995)) edo one scale modelteoria efektiboa soka kosmikoen kasuan (Martins eta Shellard (1996)). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egon | 14 (0,09) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 14 (0,09) |
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |