Emaitzak: 4
2006 | ||
Onddo batek eragindako infekzioak direla eta, AEBetako Bausch Lomb enpresak jakinarazi behar izan du azken produktua merkatu guztietan kendu dutela ukipen lenteak garbitzeko. Ezohiko | egoeretan horiek erabiltzeak “Fusarium keratitis” onddo infekzioa harrapatzeko arriskua areagotzen duela egiaztatu ondoren, “ReNu MoistureLoc” irtenbidea zirkulaziotik ateratzea erabaki du sinadurak. Medikamentuen eta Elikagaien Administrazioak (FDA) Bausch Lomb en bertsioa onartu du, arazoa “produktuaren formulazioaren ezaugarri bakarrak” direla esanez. | |
2015 | ||
Hala ere, matematikaren irakaskuntzan gertatzen diren prozesu komunikatiboetan, ez dira soilik interpretatu behar entitate kontzeptualak. Aldiz, interpretatu behar dira, orobat, egoera problematikoak eta | egoera horietan erabili diren arrazoiketarako baliabideak eta baliabide espresiboak. Horretarako, ezagutu behar dira praktika mota bakoitzean azaleratzen diren objektuak eta horien egitura. | |
2018 | ||
Nolanahi ere, euskarazko komunikaziorako garrantzitsuak diren zenbait elementu, hala nola, terminologia eta fraseologia espezializatuak, euskara hizkuntza behikular modura erabiltzen duten irakasgai guztien ekarriekin garatzen dituzte ikasleek. EAE eta KE irakasgaietan, komunikazio egoera akademikoak eta adituak ez direnei zuzendutako dibulgazioan gertatzen direnak lantzen dira batez ere, zehazkiago, komunikazio | egoera horietan erabiltzen diren ahozko eta idatzizko testu generoak eta hizkuntza baliabideak. Horietaz gain, hizkuntza kontzientziaren hainbat alderdi lantzen dira, ikasleak profesionalak izatera heltzen direnean hiztun aktibo izateko helburuari begira: | |
prestatuta egon behar dute haien osasun zentroan arreta euskaraz behar dutenen profil soziolinguistiko desberdinetara egokitzeko. Hizkuntzalariek eta bitartekariek, kontzientzia linguistiko garatuena duten profesional euskaldunekin batera, komunikazio | egoera horietan erabiltzen diren esaldiak, lexikoa eta adierazpideak bildu, aztertu eta antzeko komunikazio egoeretan arituko diren profesionalei lagungarriak gertatuko zaizkien baliabideetan integratu behar dituzte. Berebiziko garrantzia izango dute horrelako baliabideen diseinuan tratatu beharreko gaiek eta komunikazio trebetasunek, 4 atalean sakonkiago aztertuko ditugunak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egoera | 4 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egoera horiek | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egoera horiek erabili | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |