Emaitzak: 7
2001 | ||
Ikerketa ekintzaren abiapuntuak, hau da, ideia orokorrak, bi baldintza betebeharko omen lituzke, taxuzko lana egin ahal izateko: alde batetik, erreferentziazko egoerak edo arazoak estu loturik egon behar du ekintzaren alorrarekin, eta, bestetik, | egoera hori aldatu edo hobetzeko saiakeraren beharra ikusi behar da. | |
2002 | ||
Nafarroako Unibertsitateak Biokimika, Biologia, Kimika, eta Giza Elikaduraeta Dietetika lizentziaturak eskaintzen ditu. Ikasketa guztiak erdara hutsean dira, eta ez dago | egoera hori aldatuko den itxurarik. | |
Ahalegin izugarriak egin eta gero, ateratako informazioaerregistroetan geratzen zela ikusi zuten, argitaratu gabe eta ikerketa historikoanintegratu gabe. | Egoera hori aldatzea izan da beraien helburuetako bat, eta eztabaida teoriko horrek bere emaitzak ekarri ditu, maila ezberdinetan sailka daitezkeenak: a) hirietako estratifikazio prozesuen ezagupena, b) depositu arkeologikoen ebaluazioa eta balorazioa, eta c) hiri batentzat edo hirigune sare zehatz bati dagokionikerketa estrategiaren diseinua3. | |
2003 | ||
180 milioi euro. Gure ustez, | egoera hori aldatu beharra dago, erantzukizun mugagabea ezarriz, horrela, gauzakasko hobetuko lirateke. Esate baterako, Erikaren kasuan, kostu guztiak mila milioieurokoak izan ziren eta kostu horiek barne ez da kontuan hartzen boluntarioenlana. | |
2009 | ||
| Egoera hori aldatzeko beharrezkoak dira: | |
2011 | ||
Taldeen arteko desberdintasun esanguratsuenak sexuaren eta ikasketa mailaren arabera agertu dira. Jakina da emakumeak ez direla hurbiltzen ingeniaritza, teknologia edo informatikaren inguruko ezagutza arloetara (Pérez Fuentes eta Andino, 2003), baina ikerketa honetan | egoera hori aldatzen ari den zantzuak topatu dira: neskek batez besteko puntuazio altuagoa lortu dute, bai guztira bai teknologiaren dimentsioan ere. | |
2015 | ||
Ekitaldiak perspektiba teknokratiko batean zentratu dira orain dela gutxi arte, non industria etakudeatzaileak zentroan zeuden eta audientziak eskaintzen zena kontsumitzen zuten soilik.Azkenaldian, | egoera hori aldatu egin da eskaeran gertatu diren hainbat aldaketa kualitatiboak direlaeta, hezkuntza eta bizi kalitatearen hobekuntza elementu horietan garrantzitsuenetarikoak izanik (Richards, 2007). Aldaketa hauek, jendearen ezagutza orokorra handiagoa izatea egin du eta honenondorioz, informatuagoak eta eskaintzen denarekin zorrotzagoak izatea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egoera | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
egoera hori | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
egoera hori aldatu | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |