Emaitzak: 5
2009 | ||
Batetik, bere ustez, bereizketak lausotu egin behar dira, eta hori da informazioaren kulturaren betebehar nagusietako bat. Uste du ziur asko gu garela ‘online’ eta ‘offline’ | egoeren arteko esperientzia izango duen azken belaunaldia. Izan ere, (a) informazioaren errepresentazio digitalizatuak gero eta gehiago dira, eta forma anitzekoak; (b) teknologia eramangarri oso txikiek etengabeko ‘online’ komunikazioa mantentzeko aukera ematen digute, gauzen Internet bat osatuz; eta (c), ondorio gisa, informazioaren gizartea ‘informaziozko organismo konektatuen’ multzo ari da bihurtzen; hau da, ‘inforg’ multzo. | |
2011 | ||
Japoniako Exekutiboko idazkari nagusi Yukio Edanok esan zuen Fukushima zentraleko erreaktoreetako batek fusio nuklear partzial bat jasan zezakeela erradiazioa askatzeko arrisku handia dakarrena, eta hiru erreaktorean gerta litekeela. Hala ere, Robert Engel mota horretako | egoeretan esperientzia handia duen ingeniari nuklearrak esan zuen fusio partzial bat “ez dela hondamendia”, eta fusio oso bat nekez gertatuko dela. Japoniako gobernuak erabaki du hiru erreaktorean itsasoko ur gehiago sartzea, erreaktorea hozteko eta fusio partziala saihesteko. | |
Hala ere, eramangarria aukeratzea aukera ona izan daiteke testuak idatzi edo irudiak editatu nahi badira, teklatua eta zenbait abantaila ergonomiko. berriak gamak ultra arinezkoak edozein | egoeratan esperientzia ezin hobea izatea agintzen dute. Hona hemen ordenagailu eramangarrien modelo bat eta bestea aukeratzeko zenbait aholku. | |
2015 | ||
Zergatik dauzkat gauzen edo gertaeren esperientziak? Zergatik ezin dut suposatu azaldu edo deskriba ditzakegun gauzak eta | egoerak esperientzia kontzeptua erabili gabe azaldu edo deskriba ditzakegula. Gogamenaren aztertzaile multzo bat badago bere buruari epifenomenista deitzen diona. | |
2022 | ||
Dimentsio pertsonalaren baitan kokatzen dira norbere historiak, trebetasunak, pentsamenduak, sinismenak, gaitasunak eta autoestimua, besteak beste. Alderdi pertsonala funtsezkoa da lan profesional egokia egiteko, irakasleak bizi izandako | egoeren esperientziaren arabera jarriko baititu bere jokabide eta ekintzak praktikan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egoera | 5 (0,03) |
Lehen forma
egoerak | 1 (0,01) |
egoeratan | 1 (0,01) |
egoeren | 1 (0,01) |
egoeren arteko | 1 (0,01) |
egoeretan | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
egoera esperientzia | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egoera esperientzia ezin | 1 (0,01) |
egoera esperientzia handi | 1 (0,01) |
egoera esperientzia jarri | 1 (0,01) |
egoera esperientzia kontzeptu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |