Emaitzak: 8
2005 | ||
Gatazkak konpontzeko ikastetxean zenbait fase proposatu ditugu aurreko atalean.Irakasleen arteko harremanak eta giroa prestatzea, gatazkaren ikuspegia argitzea, alde guztien beharrak identifikatzea, boterearen erabilera egokia egitea, etorkizunean oinarrituriko ikuspegia izatea, irtenbideak sortzea eta lantzea eta akordioetarairistea izan dira guk proposaturiko gatazkak konpontzeko faseak. Ikastetxekoantolamenduan eta kudeaketa-prozesuan gatazka eta arazo ugari egoten dira etazenbait | egoeratan erabakiak hartu behar dira. Baina, nola definituko genukeerabakiak hartzeko prozesua? | |
2008 | ||
Akizen hori egin nahi nuen, lehenik jokalari gisa eta gero entrenatzaile moduan. Erabakiak har ditzatela; jokalariari askatasuna eman behar zaio partidaren | egoeraren arabera erabakiak hartzeko. Noski, hau ez da zirkua edo show-a. Errugbian ariko gara, baina abiadura, erasorako gogoa eta ausardia bultzatuz. | |
2012 | ||
Barne-faktoreak Erosketa- | egoeretan erabakiak hartzean eragina duten baldintzatzaile pertsonalak dira. | |
Hitz horiek subjektuak bizi duen | egoeraren aurrean erabakiak hartzeko edota azalpen sendoak garatzeko ezintasuna agertzen dute. Horrela, besterik ezean, protagonista patuaren menpe ari da, bizitzak zer berri ekarriko eta nora eramango. | |
2013 | ||
nitatean zehar ekonomiarekin erlazionatutako hainbat tresna sakonki aztertu dituzu eta zenbakiekin eta neurriekin lan eginaz, problemak ebazten aritu zara. Hori guztia oso garrantzitsua da eguneroko bizitzan ohikoak diren hainbat | egoeretan erabakiak hartzeko. Atal honetan ekintza berri baten planifikazioaren aurrean egongo zara. | |
Orain badakizu horrelako lan bat egiteko ikerketa diseinatu, datuak jaso, antolatu, eta, irudikatu egin behar direla, ondorioak iragartzeko. Ikerketa estatistiko horiek oso kontuan hartzen dira eguneroko bizitzan ohikoak diren hainbat | egoeratan erabakiak hartzeko; horregatik du halako garrantzia ikerketa horiek ganoraz egiteak. | |
2017 | ||
Tentsio-egoerak kudeatzea eta presio- | egoeretan erabakiak hartzeko gaitasuna. | |
2022 | ||
Malgu jokatzea, egoerak ulertzea, eta enpresaren | egoeraren arabera erabakiak hartzea; enpresak ez badu aukerarik kostuak hainbeste igotzeko kolpe batez, benetan zaila izango delako erantzun egoki bat ematea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egoera | 8 (0,05) |
Lehen forma
egoeretan | 3 (0,02) |
egoeraren arabera | 2 (0,01) |
egoeratan | 2 (0,01) |
egoeraren aurrean | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
egoera erabakiak hartu | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
egoera erabakiak hartu behar izan | 1 (0,01) |
egoera erabakiak hartu edota | 1 (0,01) |
egoera erabakiak hartu eragin | 1 (0,01) |
egoera erabakiak hartu gaitasun | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |