2002
|
|
Honek esan nahiko luke Nafarroako Ubidea ez litzatekeela bideragarria, nahiz eta honen eraikuntza lanak hasiak diren, aurrerago beste epairik aterako ez balitz. Nafarroako Gobernuaren, esanetan, ordea, Auzitegi Gorenak beste ebazpen batzuk egingo ditu, foru legebiltzarrak Naturguneen Legea aldatu aurreko egoeraren gainean aritu delako Gorena, eta orain Legea aldatu ondorengo
|
egoeraz
ebatzi duelako. Nafar Gobernuak gogorarazi duenez, Auzitegi Konstituzionalak ontzat eman zuen Naturguneen Legearen aldaketa.
|
2004
|
|
5 Aurreko paragrafoetako
|
egoerak
ebaztean, auzitegiak antzematen badu, abokatu, auzilari, aditu edo lekukoak bidegabeko luzapenarekin edo inolako funtsik gabe jardun dutela, 600 eurorainoko isuna ezar diezaieke, beste data bat zehaztearen inguruan auzitegiak ebatziko duenari kalterik egin gabe.
|
2015
|
|
Ikasleak susma dezake aurkeztu zaion egoera zerbait ikasteko helburuarekin aurkeztu zaiola, baina egoeraren barneegiturak justifikatu behar du jarduera bera, inolako arrazoibide didaktikorik gabe. Ikaslea ohartu bada
|
egoera
ebazteko gaitasuna duela, eta horrekin batera, konturatu bada problemaren ebazpenari esker irakaskuntzatik kanpoko egoera jakin batean eta inolako gidaritzarik gabe erabakiak har ditzakeela, orduan egoera hori ikaslearentzat adidaktikoa da.
|
2016
|
|
4 Hasierako
|
egoera
ebazteko narrazio digital bat
|
|
Horixe guztia dugu unitate didaktiko honetan hasierako
|
egoera
ebazteko: jakin mina,
|
|
4 Hasierako
|
egoera
ebazteko narrazio digital bat sortzea proposatu dizuegula gogoratzeko unea da. Sortze prozesuan trebatzeko urrats bat emateko, jarraitu honako pauso hauek:
|
2017
|
|
|
EGOERA
EBAZTEKO TESTUA:
|
|
|
EGOERA
EBAZTEKO TESTUA:
|
|
duzun zerbaitek iradoki dizun
|
egoera
ebazteko testua da
|
|
|
EGOERA
EBAZTEKO TESTUA:
|
|
|
EGOERA
EBAZTEKO TESTUA:
|
|
Edo zuk irudikatutako egoera bati? Edo irakurri edo ikusi duzun zerbaitek iradoki dizun
|
egoera
ebazteko testua da sortu nahi duzuna?
|
|
ARAZOA EGOERA:
|
EGOERA
EBAZTEKO TESTUA:
|
|
ARAZOA EGOERA:
|
EGOERA
EBAZTEKO TESTUA:
|
|
Horixe guztia dugu unitate didaktikoaren hasierako
|
egoera
ebazteko: bizirik irauteko indarrak ongi ezagutzea eta erabiltzea.
|
|
Horixe guztia dugu unitate didaktiko honetan hasierako
|
egoera
ebazteko: jakin mina, lan ordenatua eta, laborategiko lan ona bermatzeko, txukuntasuna eta segurtasuna.
|
2023
|
|
Testuinguruan jarritako
|
egoerak
ebazteko bidean, informazioa ikuspegi kritikoz aztertzen erakutsi behar zaie ikasleei: informazioaren benetakotasuna eta fidagarritasuna aztertzen eta ebaluatzen trebatu behar ditugu (berariaz landu beharreko alderdia dugu azken hori, egun eskura dugun gehiegizko informazioa kontuan hartuz gero), horretarako, ulermen sakonagora iristeko bitartekoak landuz (informazioa eta iritzia bereizten, helburu jakin baten arabera informazioa eskuratzen, testuak edota irudikapen grafikoak edo sinbolikoak interpretatzen trebatzea, esaterako).
|
|
Helburu desberdinak izango dituzten beste zenbait egitekorekin batera, bost aldagai horiek gogoan izanda ekingo dio ikasleak
|
egoera
ebazteko bideari. Era berean, bost aldagaiok erabili beharreko hizkuntza erregistroan eta hizkera akademikoaren konplexutasunean duten eraginaz jabetuta jokatu du irakasleak ikasle taldea gidatzeko lanean.
|