Emaitzak: 6
2002 | ||
Alabaina, ikasleen behar komunikatiboak ezberdinak direnez ikasle batetikbestera, behar anitzen aurrean hiztunak aukera ditzakeen estrategien inguruan eretrebatze lana egin daiteke euskarazko klaseetan. Strevens (1990, 31 or.) autoreakhainbat | egoera definitzen ditu ikasleak estrategia egokiak aukera ditzan ariketamodura. Hona hemen aipatzen duen horietako adibide bat: | |
2004 | ||
Bigarren liburuan, bertute morala eta atsegintasuna bcrriro elkarturik agertu arren, aztertzen den kontzeptua erdigune justuarerrd da, Ongi ulertu behar dugun kontzeptua da, aitzitik; ez dauka zerikusirik baliogabeko zerbait horrekin, ez du mcdiokritatca seinalatzen, goreneko kualitate bat baizik, areten, zeren eskuarki arrazoitzen duenak hutsean arrazoitzen baitu. | Egoerak definituko du bertutea, adoreak arriskua definitzcn duen legez, cdoabcrastasunak emankortasuna (IV. eta V. libk.). Aristoteles, hortaz. cz da aratui edo norma baten atzetik ari, gizaki bertutedun partikularrak deskribatzen baino. Bere morala, beharbada, fenomenologia mota bat da, edo antropologia antzeko gauza bat, Justiziarenkontzeptua aztertz.en duenean, gida diskurtsibo bera crabiliko du: | |
2006 | ||
Babestutako egoera prestazioari bide ematen dion egoeraren deskripzioa da.GSLOren 134 artikuluaren arabera, babestutako egoera sortuko da haurdunaldibitarteko arriskuaren ondorioz, eta goian aipatutako baldintzetan, haurdun dagoenlangileari lan kontratua eten zaionean. Babestutako | egoera definitzeko GSLOkLAPLren 26 artikulua aipatzen du. | |
2007 | ||
zuhaitz asko ikusten ditu, baina basorik ez. Inoiz ez dizu esango basoa delazuhaitzen izaera eta | egoera definitzen duena. Eta baso horrek izan eta abizenakdituela: | |
2010 | ||
Aurrekariak portaeraren aurretiko | egoera definitzen du. Estimulu fisikoak (esate baterako, mina edo soinua), kognitiboak (esate baterako, oroimenak edopentsamenduak) eta emozionalak (esate baterako, poza edo tristura) ezberdintzendira. | |
2011 | ||
Hala ere, ingurune egituratuetan sintoma psikotiko gutxiago agertuko dira, ingurune egituratu gabeetan baino, inguruneak euste lana egiten duelako. Horregatik, mugako nortasunaren nahastea duten pazienteek osasuntsuagoak dirudite | egoera definituetan, definitu gabeetan baino. Mendebaldeko gizarteak pertsonaren autonomia azpimarratzen du eta sostengu soziala kentzen dio pertsonari. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egoera | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
egoera definitu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |