Emaitzak: 5
2008 | ||
Bere eginkizunetik zer espero den argitzea Nagusi batek porrot egin ez dezan, funtsezkoa da bere nagusiei laguntzea eta argi eta garbi eskatzea zer espero den bere lanetik. Ez da gauza bera krisi | egoera bat konpontzeko sail bat zuzentzea, baizik eta gure arbasoek karguan hasitako lanari jarraipena emateko. Aldi berean, ahalegina egin behar da enpresaren barne funtzionamendua, historia, lorpenak, arazoak, lehiakideak eta abar" elkarri lotzeko". | |
2011 | ||
Lehenik eta behin pentsatu behar dena zera da, ea benetan posible den ikasleei hizkuntza erabilerarako arau berriak erakustea. Arazo hori oraindik ezin izan dugu konpondu gaur egungo espainiarekiko mendekotasun garaian, eta oso zaila izango da horrelako | egoera batean konpontzea. duela urte batzuk, Bigarren hezkuntzako curriculumak behar duen aldaketa sakonari buruzko proposamena egin nuen4 hala ere, ez gara kontu horretaz arituko. esan beharra dago Soziolinguistikak diziplina gisa ez lukeela Bigarren hezkuntzan eta Filologia katalaneko eta Linguistika orokorreko espezialitateetan bakarrik egon. Irakasle Ikasketetako funtsezko irakasgai bat izan luke (izan ere, Soziolinguistika orokorreko irakasgai bat eta heziketa Soziolinguistikoko beste bat irakastea proposatzen dut) eta Soziolinguistikak (hautazko edo enborreko) irakasgaia izan luke ikasketa askotan; besteak beste, historian, Soziologian, zuzenbidean, politika zientzietan, giza zientzietan, kazetaritzan eta komunikazio zientzietan, pedagogian eta gizarte psikologian. | |
2016 | ||
egoerak. Lauko taldetan, benetako | egoera bat konpontzen saiatuko zarete. | |
Dakizun bezala, guztiok jasaten ditugu erakunde formal nahiz informalen laguntza eskatzen duten egoerak. Lauko taldetan, benetako | egoera bat konpontzen saiatuko zarete. | |
2023 | ||
Beraz, ondo pentsatu dezagun nola jardun egoera horietan, eta horretako, funtsezkoa da enpatia, eta hori ere, hiztegia ikasten den bezalaxe, ikas daiteke azaltzen. Hori modu egokian eginez gero, hitzen indarra gure alde erabili dugu gure gelan edo etxean, antsietate | egoera bat konpontzeko edo arintzeko. Ikas dezagun egoera horietarako hiztegi eraginkorra: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egoera | 5 (0,03) |
Lehen forma
egoera | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
ELKAR | 1 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Ikaselkar | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egoera bat | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egoera bat konpondu | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |