Emaitzak: 5
2009 | ||
Dimentsio horiek, era berean, jaiotzako bizi itxaropena, helduen alfabetatze tasa eta lehen, bigarren eta hirugarren hezkuntzako matrikulazio tasa gordin konbinatua eta per capita BPGa dira. Politika nazionalak zalantzan jartzea eta desberdintasunak azpimarratzea planteatzen da, nahiz eta genero desberdintasunei erreparatzen ez zaien eta Nazio Batuen Erakundeko (NBE) kide diren herrialde guztien | egoera aztertzen ez duten. 2010ean, hiru indize berri sartu ziren, ongizatearen banaketarekin, desberdintasunean, genero ekitatean eta pobrezian lotuak. | |
2010 | ||
Hizkuntza eta hezkuntza kontuak ordutik hona nola aldatu diren ikusi nahi bada, oraingo | egoera aztertzea ez da aski. Legea onartu aurreko garai hartan gauzak nola ziren jakin behar da lehen lehenik. | |
Euskal Herriko | egoera aztertu ez ezik, ekarpen teorikoak ere egin ditu eta aztertu daitezke (adibidez, J.M. Odriozolaren Soziolinguistikaren atarian). Akademiak landu dituen gaiak eta Euskera aldizkarian soziolinguistikari lotuta argitaratu dituen lanak J. Intxaustiren artikulu batean zerrendatzen dira: | |
2015 | ||
Euskalgintzako ordezkari gehiago ere baziren entzule: Zigor Etxeburua Gipuzkoako Diputazioko Euskara zuzendaria, Joseba Erkizia HABEko zuzendaria, Jorge Gimenez Jaurlaritzako Hizkuntza Ikerketa eta Koordinaziorako zuzendaria... | Egoera aztertzea ez, aurrera begirako ildoak zehaztea izan zuten ariketa. Erakargarritasunaren ildotik, Poziktibity kanpainarekin jorratutako bidetik jo zuen Baztarrikak: | |
Honela, azaldutako hiru metodo hauen bidez posible da kalkulu teorikoak nahiz neurketak erabilizdiseinatuta dagoen edo martxan dabilen CAN bus baten egoera aztertzea eta gainera ikus dezakegu bushorretan mezu berriak sartzeko aukerarik badagoen ala ez sarearen mugak gainditu gabe. Dena denikerketa honetan pausu bat aurrera eman eta | egoera aztertu ez ezik, CAN sarearen egoera hobetzekooptimizazio metodo bat ere proposatzen da. Bere helburua mezuen iriste denbora jaitsi eta sarearenbanda zabalera librea handitzea da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egoera | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egoera aztertu | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egoera aztertu ez | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |