Emaitzak: 7
2003 | ||
Nekazaritza, Arrantza eta Elikadura Ministerioaren arabera (MAPA), azterketa horren bidez, arrantza tokiaren egoeraren diagnostiko zehatza egin ahal izango da, bereziki espezieen eta floten egoerari buruz, baita Europar Batasuneko eta Espainiako araudien egoerari buruz ere. Prozedura arrantza tokiaren | egoeraren azterketa sakonarekin hasten da, flotaren zentsua aztertuz, eta hor sartuko dira ontzien ontzi kopurua, tonajea, potentzia eta adina. Fase honen helburua da flotaren koadro ahalik eta zehatzena izatea. | |
2004 | ||
Erregulazioa Erakunde horrek Errioxako Administrazioari eskatzen dio “ahalik eta azkarren” legisa dezala Errioxako eskoletako jangelen erregulazioa, hezkuntza komunitatearen eta ukitutako beste sektore batzuen aldez aurreko adostasunarekin. Gainera, eskualdeko gobernuaren agerraldia eskatu du hezkuntza zerbitzu horren egoera azal dezan, eta berariazko batzorde bat sortzearen alde agertu da, jantokien | egoeraren azterketa sakona egin dezan, konponbideak proposatuz. Azkenik, jangela beketarako baliabideak gehitzea eskatzen du, ikasle etorkinen kopurua handitzearen ondorioz, eta zerbitzuaren esleipenean kontuan hartzea gutxieneko sukaldaritza kalitatea eta menu berezietako arreta, gaixotasunengatik, elikadura arazoengatik edo erlijio mugengatik. | |
2011 | ||
d) Zein lurralde dira geroko erabaki baten erreserbapeko, horien | egoeraren inguruko azterketa sakonagoa egiteko zain. | |
2012 | ||
d). Zein lurraldetan gordetzen duen bere erabakia, hitzarmenaren aplikazioari buruz, lurralde horien | egoeraren inguruko azterketa sakonagoa egiteko zain. | |
2016 | ||
Ez ditugu gauzak orain egin nahi jendeak zerbait egiten ari garela ikus dezan. Gauzak ongi egin nahi ditugu, | egoeraren azterketa sakonak eginez eta plangintza adostuak sortuz. Noski, hori guztia aurrera eramateko dirua behar da, eta, orain, ez gaude egoera onenean. | |
2021 | ||
Aipatutako elkarteek desadostasunak azaldu dituzte Topaguneko adierazpen guztiekin; izan ere, euren eskolen nortasun eta eskumen guztiak galduko lirateke. Horrenbestez, gizartean eztabaida sutsua sortu da ikastolen publifikazioaren inguruan; hala ere, eztabaida garatu da hezkuntza sistemaren | egoeraren azterketa sakon bat egin gabe. Horregatik, publifikazioaren alde edo kontra egon baino lehen, testuinguruan ipini behar dira hainbat alderdi. | |
Droga mafia horren aurkako kanpaina ez da burgesiaren berezko eskema paternalista edo moralisten ondorioa, baizik eta | egoeraren azterketa sakonaren eta ondorio soziopolitiko negatiboen ikerketaren segida, neurri batean gure herriaren asmo demokratiko eta nazionalak hondatzeko hedatzen baitira drogak+. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egoera | 7 (0,05) |
Lehen forma
egoeraren | 5 (0,03) |
egoeraren inguruko | 2 (0,01) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
IVAP | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Maiatz liburuak | 1 (0,01) |
Hitza | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egoera azterketa | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
egoera azterketa sakon | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |