Emaitzak: 6
2010 | ||
Horren guztiaren aurrean, Odon Elorza alkatearen jarrera salatu nahi dugu. 2009ko urrian, Donostiako Udalean, instantzia bat bete genuen gure | egoera aurrez aurre azal geniezaion eta bere laguntza eskatzeko asmotan. | |
2022 | ||
| Egoerari aurrez aurre begiratu behar diogu denok. Ez da samurra. | |
Nahi dugulako eta eskubidea dugulako. | Egoerari aurrez aurre begiratzetik, aurrea hartu, eta aurrera egiteko garaia da. Korrikak eman digun bultzada jaso, ilusioak pilatu eta maiatzaren 21ean Donostiako kaleak bete behar ditugu euskararen alde gauden denok; euskaraz, gazteleraz zein frantsesez mintzo, Euskal Herriko etorkizuna euskaraz irudikatzen dugun denok. | |
2023 | ||
Txapelketako puntu, puntu erdi, kanporaketa eta sailkapen sukarrari so, hilabeteotan bertsoa espektakuluaren legeei men eginda egongo dela eta etsiak hartzear, lauzpabost arnasketa sakon egin –“4 8” teknikak ezin hobeto funtzionatzen dio–, | egoerari aurrez aurre erreparatu, eta ustekabeko biraketa batean, proposamen eraikitzaile bat egin du bertsozale erromantikoak. Azken batean, pentsatzen du, behin horretara jarrita, kimaketa txiki batzuekin puskaz litzateke kitzikagarriago Txapelketa Nagusia. | |
Ondorioz, unibertsitate komunitateak trebetasunez erabili behar izan ditu konpetentzien sailkapena, aniztasuna eta terminologia, ikasketa planak koherentziaz eta Europako printzipioekin bat etorriz sortzeko. Beraz, konpetentziak garatzeari eta eskuratzeari dagokienez, metodologian arreta jarriz ikaskuntza testuinguru errealak ahalbidetu behar dira, bertan zereginak errealak izanik, ikasleak arazoen, proiektuen eta benetako | egoeren aurrez aurre jarriz. Horrela, ikasleek profesionalaren rola hartu eta hala senti daitezen (Biggs, 1999; De Miguel, 2005; Fernandez, 2006; Rekalde, 2011b). | |
Gure testuinguruan une oro gertatzen dira ustekabeak eta, ondorioz, ziurgabetasun etengabean bizi gara, eta hezkuntza paradigmak ikasleak etorkizuneko lanbideetarako beharrezkoak izango dituen konpetentzietara bideratu behar du. Horretarako, testuinguru errealak ahalbidetu behar dira, bertan zeregin errealak izanik eta ikasleak arazoen, proiektuen eta benetako | egoeren aurrez aurre jarriz, profesionalaren rola har dezaten horrela (Biggs, 1999; Gonzalez eta Martinez, 2020). Emaitzetan ikus daitekeenez, Ocean I3 proiektuan testuinguru errealak ahalbidetzeari esker, arazo errealei erantzuna emateko saiakera egiten da benetako gizarte eragileekin lan eginez eta, horrela, konpetentziak garatuz, testuinguru eleaniztun eta diziplinartekoan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egoera | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Argia | 2 (0,01) |
Uztaro | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Bertsolari aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egoera aurre | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
egoera aurre aurre | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |