Emaitzak: 6
2002 | ||
Meritu berezia, gauzearen | egoerez aintzat hartzen badogu. | |
2006 | ||
Beste aldetik, etiketa ekologikoa ipintzean, garapen bidean datozen herrialdeen | egoera aintzat hartzen ez dela ere salatu izan da. | |
2017 | ||
Bi mugimenduen arteko borroka bateratuan ‘klandestino’ kategoria baliatzen hasi dira, zeina, mugimendu horien leloetan berria izateaz gain, bi mugimenduen aldarriekin bat datorren. Azken denboran, hemen ere, emakume guztien | egoera aintzat hartzen duten kanpainak abiatu ditugu; horretan, indarkeria matxistaren gaia eredugarria izango litzateke. Baina oraindik ez dugu aurkitu indarkeriaz kanpoko kategoria orohartzailerik. | |
2018 | ||
Antropocenekontzeptuak gizakia indar geologiko gisa ulertzen du; hots, giza-jarduerek lurraren ekosistemetan duten eragina du abiapuntu. Dipesh Chakravarty historialariak, besteak beste, aipatu kontzeptua teoria poskolonialera aplikatu du, aditzera eman nahian Mendebaldetik bultzatzen diren ingurumenaren aldeko kanpainek ez dutela beti Mendebaldekoak ez diren herrialdeen | egoera aintzat hartzen eta, ondorioz, ingurumenaren izenean oraindik indarrean dauden egitura bidegabe eta (neo) kolonialak bultzatzen dituztela. Alde horretatik, Chakravartyk dio ekokritikarekin batera (zentzu zientifiko hertsian) gaur egungo intelektualek kapitalismoaren eta kolonialismoaren historia (k) ezin d (it) u (z) tela begien bistatik galdu. | |
2022 | ||
Ekainaren 4an, indarrean sartu zen Nafarroan eskola garraioaren foru arau berria, eta, bertan, ikastetxera autobusez joateko eskubidea aitortzen zitzaien Batxilergoko eta Lanbide Heziketako ikasleei ere. Pirinioetako zenbait familiak hasieratik salatu zuten arau berriak ez zuela beren | egoera aintzat hartzen, ibarrean ez baitago Batxilergoko instituturik —Irunberrin eraikitzea aztertzen ari da Hezkuntza Departamentua—, ezta eskola garraio zerbitzurik ere. | |
" Irakasle eta langileek greba ez ezik, baja hartzeko eskubidea dute eta etxean geratu, baina ikasleek ez dute inolako eskubiderik, eta grebaren biktima nagusiak dira", dio guraso honek. Derrigorrezko Hezkuntza den heinean, eskolaren egoerak osasun arazoak eragiten ari baditu ere, ezin dute eskolara ez joatea erabaki.Hau dela eta, greba eskubidea eta langile grebalarien | egoera aintzat hartzen badute ere, Talaia guraso elkarteak ezin du dagoeneko" inorren jarrera babestu". Eta" seme alaben eskubideak gainerako guztien gainetik" daudela ulertuta, lan gatazkari aterabidea bilatzeko exijitu diete bai enpresari, bai grebalariei ere. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egoera | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
Antxeta irratia | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Booktegi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egoera aintzat | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
egoera aintzat hartz | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |