2013
|
|
Komunikazio
|
egoeraren
eta egindako informazio antolaketaren baitan sarrera egokia idatzi dut.
|
|
1 Irakurri Neurketa testua. Ondoren, aztertu proposatzen zaizkizuen
|
egoerak
eta bete taula, horretan oinarrituta. Gogoratu, neurtzen dena magnitudea dela beti, eta neurketa egiteko erabiltzen dugun eredua, unitatea.
|
|
1 Lehenik, aurreko jardueran aurkeztutako egoeraren eskakizuna zein den jakin behar duzue. Horretarako, irakur ezazue berriro ere
|
egoera
eta, erantzun talde txikitan, hasierako hausnarketa egin ondoren.
|
|
Unitateko bigarren atal honetan, unibertsoko osagaiak eta fenomeno astronomikoak identifikatu eta deskribatu dituzu, eta azaldu diren
|
egoera
eta arazoei erantzunak ematen jardun duzu. Orain, unitatearen hasieran planifikatutakoa kontuan hartuz, ikasitakoaren inguruan hausnartu behar duzu.
|
|
4 Eremuaren
|
egoera
eta kutsadura ikusita, hezeguneak estaliko dira betelanak eginez. Errekaren kanalizazioa egingo da, zona berdeak sortuko dira, landare tropikalak erabiliz ingurua apaintzeko.
|
|
3 Dagoeneko aurkeztu zaizkizu aurre egin beharreko
|
egoera
eta eskuratu beharreko ezagutzak. Aukeratu horien aurrean nola sentitzen zaren egokien adierazten duena.
|
|
1 Lehenik, aurreko jardueran aurkeztutako egoeraren eskakizuna zein den jakin behar duzue. Horretarako, irakur ezazue berriro ere
|
egoera
eta, erantzun talde txikitan, hasierako hausnarketa egin ondoren.
|
|
1 Lehenik, aurreko jardueran aurkeztutako egoeraren eskakizuna zein den jakin behar duzue. Horretarako, irakur ezazue berriro ere
|
egoera
eta, erantzun talde txikitan, hasierako hausnarketa egin ondoren.
|
2014
|
|
Zergatik? Disolbatzailearen agregazio
|
egoera
eta disoluzioarena berdinak izango baitira. Osagai guztiak agregazio egoera berean egonez gero, kantitate handienean dagoena disolbatzailea dela kontsideratuko da, eta kantitate txikienean dagoena, berriz, solutua.
|
|
Hau da, materia hainbat agregazio egoeratan agertzen da: solido egoeran, likido
|
egoeran
eta gas egoeran. Egoera bakoitzak berezko ezaugarri edo propietate batzuk ditu, eta zuzen zuzenean beha dakieke ezaugarri horiei.
|
2016
|
|
Unitateko atal honetan, izaki bizidunen bizileku diren habitatak eta ekosistemak aztertu dituzu, berauetan eragiten duten faktoreak, beha daitezkeen
|
egoerak
eta elkarreraginak& Orain, unitatearen hasieran planifikatutakoa kontuan hartuz, ikasitakoaren eta egindakoaren inguruan gogoeta egiteko garaia da.
|
|
urreko unitatean naturaren egitura konplexua dela aztertu duzu, ikusi dituzu izaki bizidunen egitura eta osagaiak, bizi funtzioak, habitaten eta ekosistemen
|
egoera
eta osagaiak, nolakoak diren bizidunen arteko elkarreraginak& Oraingoan, hainbat ikerketa egingo dituzue, bizidunen bizi funtzioak oinarri hartuta bizidunek zer antolaketa duten ikusteko, horri lotutako zer atal dauden eta horietan bizi ohiturek eta beste
|
|
Izaki bizidunen egitura eta osagaiak, bizi funtzioak, habitaten eta ekosistemen
|
egoera
eta osagaiak, bizidunen arteko elkarreraginak& Baina zer antolaketa mailak ordenatzen du naturaren eta bizidunen konplexutasun hori?
|
|
2 Pertsonen arteko sexu harremanak gure bizi funtzioekin erlazionatutako prozesu garrantzitsuenetariko bat dira. Baina horien bidez, nahi ez dituzun
|
egoerak
eta eraginak sor daitezke.
|
|
a) Aipatu sexu harremanen bidez nahi ez duzun eta suertatu daitekeen
|
egoera
eta gaixotasun infekzioso bat.
|
|
b) Sexu harremanen aurrean, zuk zeuk zer egin eta erabakiko zenuke,
|
egoera
eta gaixotasun horiei aurre hartzeko. Arrazoitu zure erantzuna.
|
|
sexu harremanen ondorioz sor litezkeen
|
egoerak
eta gaixotasunei aurre hartzeko nire proposamenak azaldu baditut.
|
|
sexu harremanen ondorioz sor litezkeen
|
egoerak
eta gaixotasunei aurre hartzeko nire proposamenak arrazoitu baditut.
|
|
Unitateko atal honetan Euskal Herriko ekosistemen dibertsitatea,
|
egoera
eta horiek kontserbatzeko babes motak aztertu dituzu, eta, horrekin batera, ekosistema baten ikerketa lanak egin dituzu. Orain, unitatearen hasieran planifikatutakoa kontuan hartuz, ikasitakoaren eta egindakoaren inguruan gogoeta egiteko garaia da.
|
|
Planifikazio eraginkorrak egiteko, aldez aurretik
|
egoeran
eta egitekoan kokatu behar dugu geure burua, eta hori gauzatzeko dakizkigun zenbait gauza arakatu: zer lortu nahi dugun jakin behar dugu, eta horretarako ditugun baliabideekin konparatu.
|
|
Ausartuko al zinateke Txomin Agirreren pasartea gaur egungo
|
egoerara
eta zu bezalako idazle baten lumara ekartzen. Ordutik hona, zenbateraino aldatu da hizkuntza eta haren ortografia?
|
|
2 Txandan txandan, esan ezazue esaldi hori oso modu desberdinetan,
|
egoeraren
eta adierazi nahi duzuenaren arabera: dagozkion baliabide paralinguistikoekin.
|
|
1 Osa ezazu materiaren agregazio
|
egoerei
eta teoria zinetiko molekularrei buruzko kontzeptu mapa hau, eta jarri laukitxoetan falta diren hitzak.
|
|
Unitatearen lehen osagaian materiaren
|
egoerak
eta materiaren portaeraren inguruko fenomenoak aztertzen aritu zara, eta baita horiek teoria zinetiko molekularraren bidez azaltzen ere. Horrekin guztiarekin irtenbide bat eman diozu hurrengo misterioari.
|
|
Kaleratzeak Stop Araba hipotekak eragindako kaltetuek eta horiek babesten dituztenek osatutako plataforma da. Hipoteken legeak eragindako kaltetuen
|
egoera
eta bankuen iruzurraren arazoak konpontzeko indar gehiago izateko biltzea erabaki zuten.
|
|
1 Irakurri
|
egoera
eta rolen ezaugarriak, eta banatu rolak.
|
2017
|
|
iosferak hainbat osagai ditu, mosaiko baten moduan, eta horien
|
egoeraren
eta parte hartzen duten eragileen arabera (erliebea, klima...) sortzen dira ekosistemak. Atal honetan, ingurumen faktoreak eta faktore horiek ekosistemen osagaietan duten eragina aztertuko dituzu, baita organismoen arteko interakzioak ere.
|
|
Beraz, ingurumenaren
|
egoera
eta ingurumen arazoak zehaztu, eta irtenbideak proposatu behar dituzu. Estrategiak diseinatzeko, arazoak aztertu eta ebaluatu egin behar dira, eta arazo horiek konpontzeko irtenbideak edo proposamenak eta horiek aurrera eramateko plangintzak zehaztu.
|
|
3 Ekosistemen oreka,
|
egoera
eta etorkizuna.
|
|
2 Ekosistemen
|
egoerari
eta etorkizunari buruzko irudiak bilatzen ere ari zara. Honako taula honetako egoera bakoitzari buruzko irudia bilatu nahi duzu.
|
|
Bat bateko bertsogintzan, bertsoaren neurria eta errima ondo erabilita egoteak ez ezik,
|
egoerarekiko
eta gaiarekiko egokitasunak ere markatzen du, hein handi batean, bertso baten arrakasta. Egokitasun hori hainbat ezaugarrik gauzatzen dute.
|
|
1 Zer atsotitz erabiliko zenuke egoera bakoitzean? Erlazionatu ezkerreko zutabeko
|
egoerak
eta eskuineko zutabeko atsotitzak.
|
|
2 Talde txikietan bilduta, konpara itzazue poemaren sarrera egiteko komunikazio
|
egoerak
eta haietarako hautatutako informazioak.
|
|
8 Jardun dezagun talde handian. Interpretatu apal berezi horretako
|
egoera
eta adierazi esaldiak zuzenak ala okerrak diren, arrazoiak emanda. Liburuak eusteko sistema argi ez baduzu, kontsultatu Ekigunea.
|
|
Erreakzio kimikoak kontrolatzeko, erreaktiboek trantsizio
|
egoeran
eta produktu gisa duten energia mailaz gainera, garrantzizko beste alderdi bat hartu behar dugu kontuan: erreakzioaren abiadura.
|
|
Begira iezaiozu irudiari arretaz: ikusten duzunez, erreaktiboen energia txikiagoa da trantsizio
|
egoerakoa
eta produktuei dagokiena baino. Balantze orokorra eginez (erreaktiboen eta produktuen energiak alderatuz), produktuek erreaktiboek baino energia gehiago dute; hau da, hasieran erreaktiboek energia gehiago jaso dute produktuek askatutakoa baino.
|
|
Gerra arteko garaia 1919an hasi, Versailleseko Itunarekin batera, eta 1939an bukatu zen, armada alemanak Polonia inbaditu zuenean. Urte haiek ulertzeko kontuan izan behar dira Versailleseko Itunaren porrota, komunismoaren eragina, faxismoen gorakada, ekonomiaren
|
egoera
eta gerrarako bidea bera, Hitlerrek 1933an boterea eskuratu zuenean hasi zena.
|