Emaitzak: 4
2010 | ||
Nahiz eta emakumeen aurkako indarkeria prebenitzeko estrategietan pentsatzea eskatu, emandako erantzun asko indarkeria mota hau desagerrarazteko hainbat neurriri dagozkie, neurri prebentibo sekundariotzat hartuz. Zentzu horretan, garrantzitsua iruditzen zaie babes maximoa biktimarekiko, euste sozial eta komunitarioa eta sufrimenduari eta | egoerari aurre egiteko tratamendu psikologikoa. Horrela, eustea, emakumezkoen kontzientziazioari eta arazoari aurre egitea kontuan hartzen dute. | |
2012 | ||
Haurtzaroan zehar neska eta mutilen artean desberdintasunik nabarmentzen ez bada ere, nerabezarora iritsi ahala neskengan depresio sintomek gorantz egiten dute eta mutilen depresio tasak bikoizten dituzte (Del Barrio, 1998; Kessler, Avenevoli eta Ries Merikangas, 2001; Lewinsohn eta Clarke, 1994). Antza denez, desberdintasun horiek estres | egoerei aurre egiteko modu desberdinen eta pubertaroan gertatzen diren aldaketa hormonalen ondorioa izan daitezke (Angold, Costello, Erkanli eta Worthman, 1999). Gainera, nerabeen artean neskek behagarriak ez diren sintomak aurkezten dituzte batik bat, eta, mutilek, aldiz, behagarriak direnak (Abad, Forns eta Gómez, 2002). | |
2016 | ||
ikasleak lan munduan jarduteko behar izango dituen ezagupen, jarrera, balio eta gaitasun ebaluagarriak garatzea. Ikaskuntzaren metodologia aldaketa honekin, errealitate profesionalean suerta daitezkeen | egoerei aurre egiteko gaitasuna lortu behar du ikasleak (Martínez & Viader, 2008), unibertsitatean lortutako oinarrizko ezagupenak aplikatuz eta zientziaren transferentzia egiteko trebetasuna erabiliz (Breton, 1999). Gainera, bizitza pertsonalean gertatzen diren arazoei modu eraginkorragoan erantzungo diete eta ikaskuntza prozesua norbere kabuz garatzeko gaitasuna ere lortuko dute (Vernon & Blake, 1993). | |
2022 | ||
Horregatik, gaur egun, langileak etengabeko prestakuntzaren bidez prestatzea funtsezko faktorea da enpresentzat. Horien beharra langileak trebatzea da, postu altuenetatik hasi eta baxuenetara, era guztietako | egoerei aurre egin ahal izateko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egoera | 4 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Uztaro | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
egoera aurre | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egoera aurre egin | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |