Emaitzak: 4
2012 | ||
Zeregin horretarako, hiru pauso egiten dira: lehenik eta behin, haurraren eta bere ingurukoen laguntzarekin, haurrarentzat atseginak diren ekintzak identifikatzen dira; bigarrenik, haurrak atsegin gisa ebaluatutako ekintzak | egitea sustatzen da, gustukoen dituen ekintzetatik hasiz; eta, hirugarrenik, haurrari erakusten zaio (egin dituen ekintza kopurua zenbatuz, bere asebetetzea neurtzeko diseinatutako irudien bidez, etab.) ekintza atseginak egiteak bere aldartean eragin positiboa duela. | |
– Haurrek taldean beste haurrekin lan | egitea sustatu. Depresio sintomak dituzten haurrak indarrez ahulago egon daitezke, besteek baino autoestimu baxuagoa izan dezakete, lanerako motibaziorik gabe egon daitezke, etab. Besteekin talde lanean, ikaskideen pentsatzeko eta egiteko moduetatik asko ikas dezakete eta beren buruan hainbeste ez pentsatzen lagun diezaiekete. | |
2017 | ||
Orokorrean, emaitza horiek adierazte dute ongizatearen ikuspegi ekologiko batetik lan egiteko beharra (Birman et al., 2005), non esku hartze psikosozialak pertsonen autonomia pertsonal eta soziala garatzeko tresnak eskaini behar baititu, alde batera utzita esku hartze asistentzialak. Era berean, ekintzak taldeetan | egitea sustatzen da elkarrekintza soziala indartzeko eta ikerketa honetan aurki daitezkeen ongizatearen fenomeno moderatzaileak errazteko: kohesioa, sostengu soziala, gaitasun sozialen ikaskuntza, identitate amankomunaren sendotzea eta etorkizunaren itxaropena immigrazioaren zoritxarrei aurre egiteko. | |
2023 | ||
Hori dela eta, garrantzitsua da emakumeen artean JFKa | egitea sustatzen duten programak edota kanpainak garatzea (Malaijerdi et al., 2019; Thing et al., 2016). Emakumeei bideratutako JFKa sustatzeko programen bidez osasun fisikoan onurak eragin eta praktika denboran zehar mantentzea bilatzen da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 4 (0,03) |
Lehen forma
egitea | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Uztaro | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
egin sustatu | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |