Emaitzak: 7
2002 | ||
Heriotzaren errudun sentitzea, heriotza hori gerta ez zedin ez dugula nahikoa | egin sentitzea, hildakoarekin arduratsua edo maitekor izan ezaren damua. | |
2004 | ||
“aiton amonak babes baliabide bikaina izan daitezke, haurrari bere familia eta gizarte ingurunetik ez ihes egiteko aukera ematen baitiote”. Baina arreta berezia jarri zuen horretan ere ahapaldi bikoitzeko arma dela, helduak ez baitira beti “prestatuta” egoten, “gainezka | eginda senti baitaitezke egoeraz arduratzeko, batez ere beharrezko baliabideak eta laguntza sareak ez dituztenean”. Hala ere, eta familiak dituen zailtasun eta aldaketa handiak gorabehera, hori da espainiarrei gehien axola zaien gaietako bat, osasun ona izatearekin batera. | |
2008 | ||
Alargunen kasuan, harremana izan ordez etxean geratzea izaten da ohikoena. Hala ere, garrantzitsua da beste pertsona batzuekin hitz | egitea sentitzen dutenaz, bereziki esperientzia beretik pasatu dutenekin edo horretan ari direnekin. Familiaren eta lagunen laguntza ezinbestekoa da suspertzeko. | |
2010 | ||
Asetasunean eragina duten faktoreak dira osaera elikagarria, hau da, proteinen, koipeen edo zuntzaren edukia, bai eta prestatzeko modua ere (koipe gehiago edo gutxiago, egosketa luze samarrak). Hainbat ikerketak erakutsi dutenez, gehien asetzen duten elikagaiak egoki erabiltzeak aukera ematen die pertsona lodiei pisua galtzeko, beste dieta batzuk | egitean sentitzen duten gosea izan gabe. Elikagaien asetasun indizea Gosea asetzeko eta lasaitzeko gaitasuna desberdina da elikagaientzat, baita kaloria kopuru bera kontsumitzen denean ere. | |
2011 | ||
Egoera horretaz baliatu behar da gurasoengandik jasotzen duten irakaskuntza gisa, egunero aitona edo amona zaintzen duten irakaskuntza gisa: gaixoa nola zaintzen eta mimatzen duten ikusteak adinekoenganako jarrera eredu oso positiboa lortzen laguntzen die, beti ere ez zaiela kasurik | egiten sentitzen badute. Gainera, gurasoek egoera zehaztasunez bizi badute, haurrak, oro har, modu naturalean erreakzionatuko du, eta une jakinetan ere lagun dezake, ahal duen neurrian. | |
2023 | ||
Bai, kalitateaz ari naiz. Baina baita, batzuetan, egiten duguna | egitea sentitzen dugulako ere, inoiz ez da nahikoa. Hala, uste dugu presentzia handiagoa eman genezakeela, gehiago jolastu, umore hobea izan edo hobeto egin genezakeela. | |
Bai, familian. Izan ere, seme alabekin bidaiatzeak ezinbestean aldatzen du bidaiak planifikatzeko eta bizitzeko modua, baina ez bidaiak | egitean sentitzen den gozamena. “Haurrekin bidaiatzeak dena aldatzen du, baina, zalantzarik gabe, haiek gabe bidaiatzea baino hobea da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
egin sentitu | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |