Emaitzak: 7
2005 | ||
2) Hiru adituri | egindako sakoneko elkarrizketak. | |
2008 | ||
Hemen aurkeztuko ditudan datuak Hego Euskal Herriko hemeretzi literatur irakasleri | egindako sakoneko elkarrizketetan daude oinarrituta14 Elkarrizketetan informazio asko eta askotarikoa bildu dut, eta eskertu nahi diet irakasleei ikerketa lan hau aberasteko egin duten ahalegina. Bestalde, orrialde hauetan zehar irakasle gehienen adostasuna biltzen duten ekarpenak baino ez ditut jaso. | |
Sakoneko elkarrizketen lagina Hego Euskal Herriko hemeretzi ikastetxetako beste horrenbeste irakasleri | egindako sakoneko elkarrizketek osatzen dute. Hurrengo lerroetan jasotzen da zein irizpideren arabera zehaztu diren aztertutako ikastetxeak. | |
Irakasleekin | egindako sakoneko elkarrizketek ere agerian utzi dute gaur egun literaturaren irakaskuntza ez zaiela egokitzen ikaslearen behar komunikatiboei: batetik, ikasgelako edukietan eduki teorikoak (kontzeptualak) dira nagusi; bestetik, etxean egiten diren irakurketa libreen lanketa hutsaren hurrengoa da: | |
2012 | ||
Informazio iturri nagusiak honako hauek izan ditut: Batxilergoko hemeretzi irakasleri | egindako sakoneko elkarrizketak (Alonso, 2008) eta hogeita bat ikastetxetako 800 ikaslek baino gehiagok erantzundako inkestak (Alonso, 2010a). Ildo horretatik, aipatu nahi nuke azterketan Hego Euskal Herriko Batxilergoko ikastetxeak izan ditudala jomuga. | |
2015 | ||
Gasteizen garaitik hona, euskarak izan duen euskararen bilakaeraren inguruko testigantzak". Bederatzi laguni | eginiko sakoneko elkarrizketetan oinarrituriko ikerketa kualitatiboaren emaitza dakar egileak. Izenburuak dioen modura XX. mendearen erdialdetik aurrera Gasteizek izan dituen aldaketa demografiko, ekonomiko eta sozialek zer nolako eragina izan duten bertan bizi diren euskaldunengan eta bertara etorritako euskaldunengan aztertzen du, garaiko Gasteizeko bilakaeraren deskripzio interesgarria egin ondoren. | |
2017 | ||
Helburua lortzeko, erreferentzia gisa Indonesianpermakulturaren printzipioekin batera lan egiten duten aktore desberdinen ikuspegiak hartzen dira, Bali eta Yogyakarta probintzietan kokatutako komunitateenak hain zuzen ere. Komunitateetanegindako behaketekin batera, bertako kideei | egindako sakoneko elkarrizketan oinarritu dugu lana.Indonesia aukeratu da bertan bizi diren biztanleriaren sektore ahul eta zaurgarriengatik, bertako egoerasozio ekonomikoarengatik eta geolokalizazioarengatik. Beraz, nagusiki erabilitako metodologiakualitatiboa izan da, hau da,, datu deskriptiboak sortzen dituen metodologia: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Labayru | 3 (0,02) |
Jakin | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egin sakon | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
egin sakon elkarrizketa | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |