Emaitzak: 8
2002 | ||
Nik ez dut inoiz bat egin ikastola unibertsitarioak eratu beharraren ideiarekin. Ikastolek ekarpen garrantzitsua egin diote euskal hezkuntza sistemari, baina | egindako prozesuaz guztiok ikasi behar dugu: alde onak aprobetxatu, bai, baina ezin ditugu akats berdinak errepikatu. | |
2007 | ||
Beraz, berringeniaritza egiteaerabaki genuen. Berringeniaritza | egitea prozesu guztiak berrikustea eta birdiseinatzea da, hobekuntza ikusgarriak eta erradikalak lortzeko giltzarri direnprozesuetan. Gure garai hartako prozesu giltzarriak kalitatea, zerbitzua, kostuaeta berrikuntza ziren. | |
Ildo horretatik, argudioak dio: atzera | egiteak prozesu guztia ezeztatzen du, eta ordura arte lortutakoa hutsaren pare bihurtzen. Beraz, iraganean inbertsiorik egin baldin bada, hobe aurrera egitea beti, benetako nahiz balizko xahuketan aritu izanaren salaketa saihesteko, behintzat. | |
2008 | ||
Bigarrenek lehengo denboretan baserri bakoitzak ogia nola egiten zuen erakutsi zuten. Horretarako, ogia | egiteko prozesu guztia islatu zuen Azpilkuetako orgak, soroetatik hartzen zen unetik ogia labetik atera arte. | |
2009 | ||
Hasteko, ez da derrigorrezkoa autoeskolan | egitea prozesu guztia. | |
2013 | ||
Egia esan, esandakoaren azterketa sakona eginez gero, ez dut ikusten negatibotasunerako motiborik, baina esan beharra dut kataluniarrek ez dutela motibo gehiegirik behar gauzen alde negatiboei erreparatzeko. Herri pesimista da Katalunia, eta nahikoa izan da Mas President ak errealismo bidetik doazen aldarrikapenak | egiteko prozesu guztiaren balizko balioa zalantzan jartzeko. Politikan, ordea, gauza guztiek izaten dute logika bat. | |
2022 | ||
" Espero genuena zen, duela hiru hilabete eskatu genuen, eta oso albiste ona da. ABRAk eskaera | egiteko prozesu guztia aurrera eraman du, baina orain mahastizainek eta upategiek proiektua abiatu behar dute". Baigorrik azaldu duenez, dena ondo bidean, hurrengo mahats bilketan Arabako Mahastiak markapean jaso ahal izango da lehenbizikoz Arabako Errioxako mahatsa. | |
2023 | ||
Ikastetxe horiekin harremanetan da Hezkuntza Saila, «ahalik eta modu adostuenean» | egiteko prozesu hori guztia, Bildarratzek azaldu duenez. Prozesua «berme juridikoekin» eta «curriculumaren garapenean eta hezkuntza integralean ahalik eta eragin txikienarekin» ezartzeko modua adosten saiatuko da Jaurlaritza. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 8 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
egin prozesu | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
egin prozesu guzti | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |