Emaitzak: 10
2009 | ||
Bilaketa: botoi hau klikatzean erabiltzaileek bilaketak | egiteko oinarrizko eremuak erakusten dituen pantaila baterako sarbidea izango dute. | |
Amezaga, Arana eta Azpillagaren irudiko (2010: ork. gabe), berriz, «zuzentzailea mugarria izan zen euskara informazioaren teknologia berrien munduan sartu zuen neurrian; zeregin nekeza inguruan nagusi diren hizkuntzen gramatika egiturarekin zerikusirik ez duen hizkuntzarentzat, hizkuntza nagusi horien inguruan garatu baita halakoak | egiteko oinarrizko teknologia gehiena. Bestalde, zuzentzaile horrek euskara teknologia berrietara egokitzeko moduko hizkuntza delako irudia finkatzen lagundu ez ezik, ikaragarri lagundu zuen artean estandarizatu eta arautzeko prozesuan zegoen ortografia hedatzen ere; ez dugu ahantzi behar literaturako euskara batua 60 hamarkadaren amaieran sortua zela. | |
6.2 SOCKETEKIN LAN | EGITEKO OINARRIZKO FUNTZIOAK | |
Socketekin lan | egiteko oinarrizko funtzioak 239 | |
2010 | ||
Ondoren, informazioa bilatzen hasten da familia. Arestian esan bezala, Alzheimer gaixotasunak gaixoari ez ezik, zaintzaileari eta familiari ere eragiten die.Informazioa izatea eta bilatzea gaixotasunari aurre | egiteko oinarrizko estrategia da.Horrela, gaixotasuna eta haren ezaugarriak ezagutzea ezinbestekoa da. Senideakgaixotasunaren ezaugarriekin bat datozen aldaketak gaixoarengan behatzean lasaiegon daitezke. | |
Logika honi bioteknologiarengarapen prozesuak ematen dio bere esangura osoa. Horrela, komunikaziorako eskubideak, bioaniztasunaren erabilera eta nanoteknologien garapena herri periferikoen garapen eta subiranotasunak aurrera | egiteko oinarrizkoak badira, patenteen sistemak etanazioarte mailan ezarritako erregulazio prozesuek soberania teknologiko eta zientifikoaren aldeko ahaleginak ezeztatuko dituzten nazioarteko legediak ezartzen dituzte. | |
2014 | ||
zeharkakoak eta luzetarakoak. Bi diseinu horietan, adin kronologikoa eta belaunaldia, parte hartzaileen jaiotza urtea, dira laginketa | egiteko oinarrizko irizpideak. Diseinu sekuentziala ere erabil daiteke, zeharkako teknikak eta luzetarakoak konbinatuta. | |
2015 | ||
Globalizazio printzipioari jarraiki, jardueran landuko dira haurrak momentuan ikasten ari diren beste eduki batzuk, hala nola letrak (bereziki, ardatz bertikaleko barne simetria duten letrak), idazkera eta irakurketa. Horrekin batera, ordenagailuen gelan lan | egiteko oinarrizko arauak lantzen dira, baita saguaren erabilera ere. | |
2017 | ||
Ikerketa | egiteko oinarrizko iturriak idatzizko lanak izan dira: lan literarioak, filosofikoak etatestu historikoak. | |
Lan honek helburu ezberdin batzuk ditu eta haiei aurre | egiteko oinarrizko teknika eta algoritmoezberdin batzuk deskribatzen dira. Hauen xedea, alde batetik, GSDren ekuazioak (eta beharreko kodefuntzioak) kalitatezkoak sortzekoa da, denbora errealeko aplikazioetan erabil daitezen. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 10 (0,07) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 10 (0,07) |
Konbinazioak (2 lema)
egin oinarrizko | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
egin oinarrizko funtzio | 2 (0,01) |
egin oinarrizko arau | 1 (0,01) |
egin oinarrizko eremu | 1 (0,01) |
egin oinarrizko estrategia | 1 (0,01) |
egin oinarrizko irizpide | 1 (0,01) |
egin oinarrizko iturri | 1 (0,01) |
egin oinarrizko teknika | 1 (0,01) |
egin oinarrizko teknologia | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |