Emaitzak: 6
2003 | ||
Material hori mikrouhin labean sartuz gero, emanazio toxikoak eragin ditzake. Granadako Unibertsitateko Nutrizio eta Bromatologia Saileko ikertzaile taldea aspalditik ari da lanean sukaldean seguruena | egiteko modua zehazteko eta elikagaiak desizoztu eta kontserbatzeko. Ikerketa horien lehentasun nagusia da elikagai intoxikazioak gutxitzea eta saihestea, hala nola salmonelosia edo gastroenteritisa, eta, batez ere, bero hilabeteetan, Europa Press en arabera. | |
2008 | ||
Edonola ere, bai beren materiala sortzen duten ikastetxeek, bai irakasteko metodologia berriak erabiltzen dituztenek ere testuliburuen sailkapenei jarraitzen diete zein idazle landu erabakitzeko. Ondorioz, esan daiteke testuliburuek zeregin garrantzitsua dutela egungo didaktikan; ikasgelako metodologia eta lan | egiteko modua zehazten dute, ikaslearen eginkizuna (pasiboa edo aktiboa) erabakitzen dute, eduki kontzeptualak edo komunikatiboak lehenesten dituzte... Gainera, testuliburuek definitzen dituzte euskal idazlerik esanguratsuenen erdiguneak, eta irakasleek erdigune horiek indartzen dituzte. | |
2009 | ||
Hilabetero, helburu ezberdinak biltzen dituen orri bat jasotzen dut eta helburu horietara iristeko entrenaldi ezberdinak egin behar dira. Kilometro kopurua baino gehiago, lan | egiteko modua zehazten digu: serieak, erritmoa, gogortasuna, etab. Junior maila bukatutakoan, afizionatuetara pasa eta hortik, profesionaletarako bidea egin behar da”. | |
2016 | ||
Neurketa bakoitzak bere diseinu propioa du, non neurketa bideratuko den neurraldiak eta ibilbideak, neurtuko diren aldagaiak eta datu bilketa | egiteko modua zehaztuko diren. | |
2020 | ||
Etapa honetan aldaketa garrantzitsuak gertatzen dira gazteen gorputzaren garapenean eta garapen neurokognitiboan, baina gizarte rolak eta identitate rolak ere osatzen dituzte, modu konplexuan eragiten dutenak eta ongizatean eta osasunean ondorio garrantzitsuak izan ditzaketenak. Nutrizioaren ikuspegitik, aldaketa horiek guztiek energia (kaloriak) eta mantenugai behar handiagoak dakartzate (batzuetan, helduaroan izango diren eskakizunak baino askoz gehiago); horrez gain, bizitza osoan iraungo duten ohiturak sortzen dituzte, eta arrisku jokabide batzuei aurre | egiteko modua zehazten dute (batzuk elikadurarekin zerikusia dutenak, hala nola elikadura portaeraren nahasteak). Zer premia dietetiko areagotzen dira nerabezaroan? | |
2023 | ||
1527ko ekainaren 16an Printze Hautesleak instrukzio bat izenpetu zuen Torgau n, elizen ikuskapenak | egiteko modua zehaztuz. Luteroren eskaerei eta Unibertsitatearen gomendioei jarraituz, Saxoniako Juanek ikuskarien komisioko kideak aukeratu zituen: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 6 (0,04) |
Lehen forma
egiteko | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
Euskera Ikerketa Aldizkaria | 1 (0,01) |
aiurri.eus | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Booktegi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egin modu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
egin modu zehaztu | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |