Emaitzak: 6
2005 | ||
Ez duguahaztu behar, ikastetxe publiko askotan, batez ere, pertsonal eta baliabideen kudeaketa dela medio, ekainean, plangintza zehatzik egitea ezinezkoa dutela. DatorrenUrteko Plangintza edo beharrak lehenbailehen diagnostikatzea eta identifikatzeaadministrazioari eskaera zehatzak | egiteko lagungarria izango zaio. Ikastetxeetanmaiatza ekainean datorren Urteko Plangintza antolaturik, gauzaturik eta onarturikegoteak iraileko bat batekotasuna, zalantzak eta azkeneko ezusteak eta ustekabeaksaihesten ditu. | |
– Ikasgai askotan, curriculum zatituak etengabe jarduerak aldatzea eskatzendio ikasleari, eta laneko erritmoa eta ikasteko prozesuak eten diezazkioke.Horri irtenbidea emateko, orokorki lan | egitea lagungarri izan daiteke, edoikasgaiek eta jarduerek elkarren artean lotura sendoa izatea. Ikasgai bakoitza noiz emango den erabakitzeko, ikasgai horren zailtasun edo abstrakziomailak ikasleei zenbateko arreta eskatzen dien aztertu litzateke, gauza jakina baita, denborak aurrera egin ahala, ikasleen arreta gutxitu egiten dela. | |
2010 | ||
Bestalde, 24 orduko Errealitatearen Orientazioa eta inguruko aldaketa teknikoak | egitea lagungarria izan daiteke. Estimuluen kontrola kontuan izan behar da, hau da, lekua argitsua eta lasaia izatea, non dagoen eta nortzuk garen gaixoari azaltzea. | |
> Portaera zehatzak | egiteko lagungarriak izan daitezkeen soinuak identifikatzen saiatu.Esaterako, koilara edalontziaren kontra jo bazkaltzeko ordua dela azaltzeko, komuneko uraren soinua eragin komunera joateko, «eskuila» hitza esan hortzakgarbitzeko, atearen soinua egin paseatzera irteteko ordua delako, etab. | |
2011 | ||
Orain arte ezezaguna zen hizkuntza aniztasun hori eskolara iritsi da, eta hori aberasgarria eta, aldi berean, erronka handia da euskal eskolarentzat. Hurrengo orrialdeetan erronka hauei aurre | egiteko lagungarri izan daitezkeen hainbat gogoeta, aholku eta proposamen aurkeztuko dira. | |
2017 | ||
Modu honetan, erizaintzako profesionalei lotuta, detekzio, prebentzio eta deribazio lana egiteaz gain, hezkuntza eta ikerketa arloan jardutea beharrezkoa delaikusten da. Azken bi eremu hauetan lan | egitea lagungarria litzateke sindrome honen kasu gehiagodetektatu, informazioa eguneratu, prebalentzia eta intzidentzien gaineko datu zehatzak eskuratu etaetorkizun batean protokolo eta gida egokiak garatzeko. Ikerketen bidez, erizaintzako profesionaleksindrome honetan dituzten rol eta eginkizunak zehaztea ez ezik, hauen lana erraztu eta protokolizatzealortuko litzateke. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
egin lagungarri | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |