Emaitzak: 7
2018 | ||
Bestalde, kasu askotan tratatu nahi den gaixotasunaren historia naturala ez da ondo ezagutzen eta horrek entseguak diseinatzea eta interbentzioen onura zein arriskuak identifikatzea eragozten du. Horrez gain, SUen saio klinikoak gaixotasunaren aurkezpen heterogeneoa duten paziente talde txikietan gauzatzen dira, non maiz pazienteei | egindako jarraipena ez den behar bezain estua izaten edota ez den denboran nahikoa luzatzen (8). | |
2020 | ||
Iruzkinak: Oso ikerketa handia da: 1.256.407 haur biltzen ditu. Ikerketaren beste indargunea haurrei | egindako jarraipen luzea da: 8,6 urte batez beste. Behaketa estudioak direnez, ikerketa hauek berezkoak dituzten alborapen arriskuak ditu berrikuspen sistematiko honek ere. Heterogeneotasuna txikia da, hau da, emaitzak antzekoak dira ikerketa guztietan. Azpitaldeak egin dira txertoaren eta ondorioaren arabera, eta denetan emaitzak antzekoak izan dira. Aurretik egindako beste berrikuspen sistematikoetan emaitzak berdinak izan ziren, tartean Cochrane lantaldeak egindakoa (1): | |
Iruzkinak: Oso ikerketa handia da: 1.256.407 haur biltzen ditu. Ikerketaren beste indargunea haurrei | egindako jarraipen luzea da: 8,6 urte batez beste. Behaketa estudioak direnez, ikerketa hauek berezkoak dituzten alborapen arriskuak ditu berrikuspen sistematiko honek ere. Heterogeneotasuna txikia da, hau da, emaitzak antzekoak dira ikerketa guztietan. Azpitaldeak egin dira txertoaren eta ondorioaren arabera, eta denetan emaitzak antzekoak izan dira. Aurretik egindako beste berrikuspen sistematikoetan emaitzak berdinak izan ziren, tartean Cochrane lantaldeak egindakoa (1): | |
2021 | ||
PSTa | egin ondoren jarraipena funtsezkoa da batez ere kolesteatomarenerrezidiba kasuei begira. Ebakuntzaren ezaugarriak direla eta, ezinezkoa da barrunbearen zuzeneko ikuskapena (erabat itxita dago gantzarekin); hori dela eta, funtsezkoak dira irudi bidezko probak detekzio goiztiarra egiteko, eta aukerako probak EMNa edo OTA dira (7). | |
2023 | ||
Osasun Eskola osatzen dugunok, batik bat, lana koordinatu eta dinamizatzeaz arduratzen gara, baita edukia egokitu, argitaratu eta zabaltzeaz ere. | Egindakoaren jarraipena egiten dugu. | |
Ainhoa Artetxeren (2021) gradu amaierako lanean iraupen luzeko kiroljarduerari lotutako birika edema deskribatu da. Pandemia garaian birikako ekografiaren erabilerak emandako esperientziaz abiatuta eta ekografiaren eskuragarritasuna aldeko txirrindulari talde bati | egindako jarraipena deskribatzen da. | |
Ainhoa Artetxeren (2021) gradu amaierako lanean iraupen luzeko kiroljarduerari lotutako birika edema deskribatu da. Pandemia garaian birikako ekografiaren erabilerak emandako esperientziaz abiatuta eta ekografiaren eskuragarritasuna aldeko txirrindulari talde bati | egindako jarraipena deskribatzen da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 7 (0,05) |
Lehen forma
egindako | 5 (0,03) |
Egindakoaren | 1 (0,01) |
egin ondoren | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Osagaiz | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
egin jarraipen | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
egin jarraipen deskribatu | 2 (0,01) |
egin jarraipen luze | 2 (0,01) |
egin jarraipen egin | 1 (0,01) |
egin jarraipen ez | 1 (0,01) |
egin jarraipen funtsezko | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |