2014
|
|
Argumentua eta gidoiaren zirriborroa idazten hasteko, 7 jardueran
|
egindako
ideia jasaren antzekoa egin dezakezue; hau da, zuetako bakoitzak hainbat ideia proposatuko ditu: pertsonaiek egin ditzaketen ekintzak, elkarrizketaren gaiak
|
|
Hasierako fasean
|
egindako
ideia jasak berreskuratu.
|
|
7 jardueran
|
egindako
ideia jasa
|
2015
|
|
2 Aztertu
|
egindako
ideia jasa, taldekide guztiok parte
|
|
–
|
Egin
ideia jasa, zuen moziorako ideiak eta argudioak pentsatzeko. Idatzi horiek honelako fitxa batean
|
|
1 Ikusi bideoa eta
|
egin
ideia jasa denen artean.
|
2016
|
|
Pentsatu zer ondorio dituzten gatazka armatuek. Horretarako, lauko taldetan,
|
egin
ideia jasa,. Arkatzak
|
|
– Herritar hauek jasaten dituzten desberdintasunez jabetuta,
|
egin
ideia jasa, beste ekintza
|
|
Talde txikitan banatuta,
|
egin
ideia jasa, ahalik eta telefono gehien biltzeko ekimenei
|
|
zuten, eta ideia guztiak kanpainaren webgunean daude jasota. Irakurri ideiak eta
|
egin
ideia jasa berriro,
|
|
|
Egin
ideia jasa ideia edo ekimen berriak
|
|
|
Egin
ideia jasa, eta pentsatu aurrera
|
|
c)
|
Egin
ideia jasa gertakizun historikoa eta joko mota aukeratzeko.
|
|
erantzun nahi den galdera nagusia lotuko dituzten azpi galderak pentsatzea. Beraz,
|
egin
ideia jasa eta
|
|
|
Egin
ideia jasa eta prestatu informazioaren ikerketa. Horretarako, idatzi zuen beharrei lotutako galderak.
|
|
2 Aztertu
|
egindako
ideia jasa, taldekide guztiok parte hartzen duzuela.
|
|
|
Egin
ideia jasa, zuen moziorako ideiak eta argudioak pentsatzeko. Idatzi horiek honelako fitxa batean edo iaz erabilitako aplikazio digitala baliatu.
|
|
1 Ikusi bideoa eta
|
egin
ideia jasa denen artean.
|
|
Beste eskola batzuek ere berdin egin zuten, eta ideia guztiak kanpainaren webgunean daude jasota. Irakurri ideiak eta
|
egin
ideia jasa berriro, lauko taldetan banatuta. Idatzi gutxienez bi ekimen proposamen.
|
|
Pentsatu zer ondorio dituzten gatazka armatuek. Horretarako, lauko taldetan,
|
egin
ideia jasa,' Arkatzak erdira' egitura kooperatiboa erabiliz eta galdera hauek gidalerro gisa hartuz.
|
|
Talde txikitan banatuta,
|
egin
ideia jasa, ahalik eta telefono gehien biltzeko ekimenei buruz pentsatzeko. Irakasleak ideia onenak kanpainako twitterren idatziko ditu eta, hala, eskola guztien ideiak webgunean ikusi ahal izango dituzue, kanpaina antolatzen hasi aurretik.
|
|
Herritar hauek jasaten dituzten desberdintasunez jabetuta,
|
egin
ideia jasa, beste ekintza ekonomiko, sozial eta politiko batzuetarako proposamenak pentsatzeko. Berriro, kanpainaren webgunera jo dezakezu, ideiak hartzeko.
|
|
|
Egin
ideia jasa ideia edo ekimen berriak pentsatzeko, kanpainen helburuak betetzen laguntze aldera. Zerrendatu gutxienez ideia bat ekintza mota bakoitzeko, ekintza diagrama erabiliz, eta azaldu ezazue laburki.
|
|
|
Egin
ideia jasa, eta pentsatu aurrera eraman nahi duzuen kanpainari buruz.
|
2017
|
|
1 Lehenik eta behin, binaka,
|
egin
ideia jasa bat Francoren diktadurari buruz zer dakizuen zehazteko.
|
|
GOGORATU ZER DAKIZUN.
|
Egin
ideia jasa eta idatzi paragrafo bat zuen gaia azalduz, zuen esperientzia
|
|
1
|
Egin
ideia jasa bat Francoren diktadurari buruz zer dakizun zehazteko. Antolatu ideiak taulan, bakoitza zein alorri dagokion kontuan izanda.
|
|
Beharrezkoa da gaia eta ikerketaren bidez erantzun nahi den galdera nagusia lotuko dituzten azpi galderak pentsatzea. Beraz,
|
egin
ideia jasa eta idatzi ahalik eta galdera gehien gaiaren inguruan, betiere kontuan izanik bukaeran erantzun behar duzuen galdera nagusia. Adibide moduan, Nazioen Ligaren gaia lantzen hasiko gara.
|
|
d
|
Egin
ideia jasa eta prestatu informazioaren ikerketa. Horretarako, idatzi zuen beharrei lotutako galderak.
|
|
c)
|
Egin
ideia jasa gertakizun historikoa eta joko mota aukeratzeko.
|
|
1 Lehenik eta behin, binaka,
|
egin
ideia jasa bat Francoren diktadurari buruz zer dakizuen zehazteko.
|
|
b GOGORATU ZER DAKIZUN.
|
Egin
ideia jasa eta idatzi paragrafo bat zuen gaia azalduz, zuen esperientzia pertsonalak oinarri hartuta eta' Orri birakaria' egitura kooperatiboa baliatuta. Aukeratu unitatea amaitu arte materiala gordetzeaz arduratuko den pertsona, material hori gero ondorioak idazteko baituzue.
|