Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2008
‎Baina zer nolako agenteaz ari gara? Jendartean ohi denez, izaera askotako indarrak bildu egiten dira ekintza ildo batera, bat egite horri, subjektu tasuna, egotziz (zerbait edo norbait dela egotziz) agente izatea onartzen zaio, handik gero ekintza ildo horretan ari direnek esan dezakete:
2009
‎Eskola eta unibertsitateaz gain, familiak eta gizarte osoak, politikak gehienbat? ondarearen balioak irakatsi behar dituzte; artea eta kultura artisten kontua soilik ez delako, eta egiteko hori eskolaren eskuetan bakarrik utzi behar ez delako. Arlo horretan ere, beste askotan bezalaxe, ardura nagusia familiaguneak dauka, eta bigarren lekuan letorke eremu sozio komunitarioa.
2011
‎Han, hizkuntzaren barne bizipen naturala eta azterketa semiotiko erreflexiboa batera doaz ondo uztarturik eta elkar suspertzen. Bertsolaritza sustatu duen askok ez du egin hori bertsozaletasunagatik, baina sustapen horri esker bertsozaletu den askok barne barnetik bizi izan du bertsolaritzaren magia. Ez dakigu gauza bera esan ote dezakegun pastoralei buruz.
2013
‎Ondorioz, «dialogismoa» edo, aurrez aurre dauden gizakien arteko komunikazio trukea litzatekeena, ez da elkarrizketaren edo dialogoaren eremura soilik mugatzen; ikuspegi hau bera nabarmentzen da bakarrizketetan, baita Koldo Mitxelenak idatzitako kritiketan ere. Egiteko horretan, hots, esatari norentzakoen arteko elkarrizketa bideratzeko orduan, enuntziatu parentetikoek zeresanik badutela adibideen bidez frogatu eta agerian jartzen saiatuko gara. Baina aurrera joan aurretik «enuntziatu parentetikoa» diogunean, zer eman nahi dugu aditzera?
‎Azken kontabilitate horrek, finantzaeta kudeaketa kontabilitateetan oinarrituta, erakundearen estrategia planifikatu eta kontrolatzeko helburua du (AECA, 2003a): zehazki, Balanced Scorecard tresnaren bitartez gauzatzen du egiteko hori (Álvarez eta Blanco, 2001).
2014
‎Hainbat esparrutan (ebaluazioa, garapenerako heziketa) ikertzeak duen garrantzia onartzen da, egiteko horretarako unibertsitatea aipatu gabe
‎Behin bakarrik aipatzen da kalitate eta eraginkortasunaren harira, egiteko horretarako unibertsitatea aipatu gabe
2015
‎Maila horretan nik uste dut nahiko parekatua dela arlo guztietan, nik uste dut, gainera asko saiatzen garela hitz egiten horren inguruan, eta nik uste dut gustatzen ez zaigun jarrera bat, ez da zuzentzen, baina bueno, bai saiatzen bestearen ikuspuntua ikusten eta negoziaketa batera iristen, ez? (8.1 Joseba, 31, harreman heterosexuala).
2019
‎Maila klinikoan gertatzen den bezala, arazoei buruzko eztabaida publikoak eragin handia du gizarteak gertakari traumatiko jakin bati esanahia emateko prozesuan (Pennebaker eta Harber, 1993). Esparru publikoko gertaera esanguratsuak azaltze ko ahaleginean, CSCak proposatzen du copingedo aurre egite hori bereziki komunikabideen diskurtsoaren bidez gauzatzen dela, kasu honetan sare sozialen bidez.
2020
‎Inpresio orokorra da familiak asko galdu duela transmisio rol hori, eta nagusiki irakaskuntzak eta hedabideek betetzen dutela egiteko hori. Baina eskolan zer?, Hego Euskal Herrian nola ematen dira azken berrehun urteko gertakariei buruzko informazioak?, nola 1936ko gerrari buruzkoak, eta frankismokoak?
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia