Emaitzak: 6
2006 | ||
Halere, gehiegi ez luzatzearren, haurraren figuranzentratuko gara, eta bereziki, behar bereziak dituzten haurrengan. Hala eta guztizere, adopzioko gurasoak berriro hizpide izango ditugu, behin haur hauek izatendituzten ezaugarri nagusiak zehazten ditugunean, haur horien heziketak dituenberezitasunek dakartzaten erronkei aurre | egiteko gomendioak emateko. | |
2010 | ||
Geroago, ideiahori indartu egiten da, zonifikazio arazoez jardutean, analisiaren orduan datuentratamendu probintziala eginez beti eta udal edo eskualde mailako zonifikaziobatetik espresuki aldenduz. Laburbilduz, argi uzten du plangintzaren lurraldeizaera, baina adierazle huts moduan funtzionatzera mugatzen da, espresukidefinitutako helbururik gabe, «gatazka sozial eta funtzionalak areagotzen jarrai ezdezaten | egindako gomendio orokorretan» geldituz (Teran, 1982: 382). | |
2011 | ||
Hainbat motibo eduki ditzake aukera ezberdinak egiteko: besteek | egindako gomendioetara egokitzea; besteek zer egiten ari den galdetzen diotenerako erantzun bat edukitzea; besteen zaletasunetan oinarrituta jarduerak aukeratzea; hutsune sentimenduak eramanda, asebeteko duten jarduerak egitea. | |
2012 | ||
Gutun hori Espainiak 1992an sinatu eta 2001 ean berretsi du eta, horrenondorioz, indarrean dago Espainiako lurraldean (BOE, 15). Hala ere, aurrerapauso handiak egitea ez da erraza eta Gutunaren aplikazioaz hirugarrentxostenean | egindako gomendioak, neurri handian, lehen eta bigarren txostenetanegindako berberak dira (Hizkuntz Eskubideen Behatokia, 2011: 150). | |
2015 | ||
Lan honetan, Nafarroako Unibertsitate Publikoan garatutako 3D Ray Launching simulazio teknikaikerketa dosimetrikoak egiteko tresna bezala aurkezten da, giza gorputz eredu bat garatuz honekinbateragarri izateko. Simulazioen bidez lortutako eremu elektrikoak neurketekin eta ICNIRP bezalakotaldeek | egindako gomendioekin alderatzen dira, hainbat komunikazio sistemek sortutako uhinelektromagnetikoek gomendioak gainditzen dituzten jakiteko helburuarekin. Lortutako emaitzenarabera, teknika honen eta giza gorputzaren baliagarritasuna frogatzen da. | |
2019 | ||
Parte hartzea suspertuz, indartuz, autolaguntza sareak sortuz, beste ekimen sozialekin laneginez, herritarren garapen sozialean eragiten duten prozesuak sustatzen dira. Era beran, bigarrenik, bitartekaritza | egitearen gomendioa dago. Honen xedea, gatazkak konpontzeko ibilbide alternatiboaeskaintzea eta komunitatea osatzen duten pertsonen arteko bizikidetza ona izatea da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
egin gomendio | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
egin gomendio alderatu | 1 (0,01) |
egin gomendio egokitu | 1 (0,01) |
egin gomendio egon | 1 (0,01) |
egin gomendio eman | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |