Emaitzak: 5
2001 | ||
Kasu horretan pertsona bat edo beste egon daiteke, noski, baina salbuespenak direla uste dugu. Are gehiago, beste hizkuntzetan | egindako esperientziek ere horrela adierazten dute. | |
2002 | ||
Dolz eta Schneuwly ren (1998) moduko ereduei jarraituz | egindako esperientziak behar ditugu. Autore horiek argitu eta zehaztu dituzte zenbait lan ildo: | |
Sarreratxo hau egin ondoren, ahoz gora irakurtzea zer den argituko dugu. Berorren irakaskuntzaren garrantziaz eta helburuez ere jardungo dugu, eta, ondoren, | egindako esperientzia azalduko dugu, hortik ateratako ondorioak aurkeztuz. | |
2007 | ||
Horregatik, bitarteko xede guztiak ahaztu eta azkeneko eta esentzialenera soil bagoaz, existentziaren zabaltzea da egiazko zabaltze eta ezagutze bakarra, eta hori izandako existentziaren begiespenaz bakarrik da posible bide historikotik [ez filosofiko hutsetik, baizik esperientziazkotik]. Hizkuntza original garrantzizko baten ikasketak soilik errenda dezakeen heinean begiespen hori nolabaiteko osotasunean [itzulpenean soilik materia bere forma originala gabe jasotzen da], horretan | eginiko esperientzia handi bat, esaterako Bhagavad Gitaren irakurtzea, bizitzako momentu hain inportantea juzgatuko nuke, non, opa ahal baitakioke norbere buruari opa, aldegin baino lehen hura lortua izateko zoria. Ariman beti mantentzen den neurrian irrika isil bat, norberak begietsi eta norberak sentitu izateko giza izpiritua eta giza sentimena handiak agertzen diren molde ezberdinak, horrela irrika horren zati bat ase da, eta lasapide bat irabazi da lekua husteko464. | |
2015 | ||
Atal honetan, Bigarren Hezkuntzako Irakasle Masterreko ikasleekin | egindako esperientzia baten emaitzak aurkeztuko dira. Ekuazioen eta inekuazioen sistemak ebazteko zeregina aurkeztu zitzaien, eredu dinamikoen laguntzaz. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
egin esperientzia | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egin esperientzia azaldu | 1 (0,01) |
egin esperientzia bat | 1 (0,01) |
egin esperientzia behar | 1 (0,01) |
egin esperientzia ere | 1 (0,01) |
egin esperientzia handi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |