Emaitzak: 9
2002 | ||
Prozesu hau martxan jartzekoonartu behar da, hasteko, kanpoko jakintza objektua aldatu egin behar dela eskola programa batean integratu ahal izateko; horrek esan nahi du, batetik, jakintza objektuok egokitu egin behar zaizkiola ikasleek (eta irakasleek) ustez duten mailari; eta bestetik, jakintza objektuok antolatu egin behar direla diskurtso pedagogikokoherente eta homogeneoaren markoan (sekuentziatu egin behar dira kurrikuluan). Bronckart eta Plazaolarentzat (1996) hezkuntza jarduera konfiguratzen duten, testu pedagogikoek? irakaskuntzarako | eginiko eraikuntzak izan behar dute, eta ezjatorrizko testu zientifikoen kalko soilak. | |
Trikuharrien inguruan hainbat hausnarketa egin ondoren, eta garai hartakogizartea kontuan izanda (batez ere K.a. IV. milurtearen azken herenekoa etaIll.aren lehen erdikoa), uste dugu, hilerri hauek ez direla giza talde batek espontaneoki | egindako eraikuntzak. Hau, neurri batean erraz onar daitekeena badaBretainia, Portugal... eta halakoetako trikuharri erraldoi eta konplexuen kasuan, onargarria iruditzen zaigu Euskal Herriko mendietako trikuharri xume askorenkasuan ere. | |
2006 | ||
164), XII. mendearen bigarren erdian elizan egindako eraldaketa sakonek hondatuta126 Horrela, San Agustinen XII. mendean, gure testuaren ostean, eraiki zen eliza berria eta hilerria handitu zen, inguruko eliza txikiei zegozkien hildakoak jaso ahal izateko. Horregatik, orduan | egindako eraikuntza erromanikoaren aztarnak daude, geroko gotikoak eraldatuta, beste leku batzuetan bezala. | |
2014 | ||
Naturatik eraikuntzarako lehengaiak hartzeak, zalantzarik gabe, inpaktu bat du (lehen aipatu den moduan, aspektu energetikoei so | eginda eraikuntza jardueraren kontsumoaren% 40 inguru da, eta lehengaien ustiapenari dagokionez ere arlo oso predatzailea da). Inpaktu hori baloratu eta kuantifikatzea gure esku dago. | |
Alemaniako lokatzezko etxe garaiena, 1828an eraikia, Weilburg an der Lahn en dago eta tapialez egindako bost solairu ditu. Yemenen lokatzez | egindako eraikuntza garaiago ugari daude. | |
Eraikuntza material gehienak ez bezala, lokatza forma organikoetara eta plastikoki sortutako gainazaletara bideratua dago. Plastikotasun horrek lurrez | egindako eraikuntzei erakargarritasun ia sentsuala eskaintzen die. | |
Luze joko luke lokatzez | egindako eraikuntza sistema guztiak azaltzeak. Tapial, cob34 edo adobeez gain, lokatzez eraikitzeko sistema modernoagoak ere eskura ditugu gaur egun: | |
Solidotutako liho olioa zur irinez edo kortxo hautsez nahastuta ehun baten gainean jarriz osatzen den zoruak | egiteko eraikuntza materiala. | |
2015 | ||
Ariketak ikasleei liburuko formatuan aurkeztu zaizkien arren, ebazpena arbel digitalaren gainean egin da. GeoGebrarekin | egindako eraikuntza proiektatu da, eta eraikuntza horren gainean idatzi dira kalkuluak eta datuak29. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 9 (0,06) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
egin eraikuntza | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
egin eraikuntza erakargarritasun | 1 (0,01) |
egin eraikuntza erromani | 1 (0,01) |
egin eraikuntza garai | 1 (0,01) |
egin eraikuntza jarduera | 1 (0,01) |
egin eraikuntza material | 1 (0,01) |
egin eraikuntza proiektatu | 1 (0,01) |
egin eraikuntza sistema | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |