Emaitzak: 8
2013 | ||
Ez gaitezkek kalera irten egun argiz, ezin diagu jakin zer ari den gertatzen inguru herrietan, eta ezin diagu laguntza eske joan edo inoren laguntzaren zain gelditu. Zer egin, jaun andreok, zer | egin egoera larri honetan. Hor zegok gakoa, eta arduraz jokatu beharra zeukaagu. | |
2015 | ||
Ikasleari eman nion poeman 36ko gerraren gaia jorratzen nuen; hobe esanda, halako gerra batek gerra bera bizi ez zutenen memorian utz dezakeen zantzuaren gaia. Aldizkariaren irakurleen adina kontuan hartuta, gazte haiek artean memoria | egiteko egoeran ez zeudela gogatu nuen; izan bazuten, ordea, memoriaren berriren bat jasotzeko adina; hots, memoriaren ariketa ri buruzkoa zer edo zer jakiten hasteko. Ikasle eta argitaratzailekide gazteak aipatu zidan, nire poema hura irakurritakoan: | |
915. 2005eko apirilean Nazio Batzordean | egindako egoeraren azterketan, sozialisten eraginez Ezker Abertzalekoek nozitzen zuten" kutsadura analitikoa" aipatu zen. | |
ELA, LAB, EHNEk eta Elkarrik manifestazioa deitzeko prest zeuden 13rako eta sindikatu horiek, ESK, EILAS, Hiru eta CCOOko Ezker Sindikalarekin batera, bi orduko greba 15erako. Bilera ondoren ELAren egoitzan bertan eman zuten prentsaurrekoan, sindikatuek | egindako egoeraren irakurketarekin adostasuna adierazi zuten HBko ordezkariek," oso serio" iritzi zioten ELA eta LABen proposamenari eta, azken erabakia herrialdeetako batzarrek hartu behar bazuten ere, nabarmendu zuten sindikatuen proposamenak ahalbidetzen zuen erantzun" zabalaren" garrantzia. | |
Hizkuntza kurduari lotutako eskari bati erantzunez gatoz, beste lekuetara bezala. Baina zer | egin egoera epikoa aurkitzen denean? | |
Riezuk 22 urte zeramatzan aurrezki kutxa barruan, horietatik zazpi zuzendari gisa; izen ona zuen erakunde barruan, eta ezin zitzaion leialtasun faltarik egotzi, are gutxiago gestio txarrik. Bat | egiteraino egoera oso onean utzi zuen CAN, eta lehen bi urte zailetan fusioaren ondorioak kudeatzeko zeregin konplexua akats nabarmenik egin gabe gauzatu zuen. Sanzek ez zuen erraza izango aldaketa hura behar bezala justifikatzea. | |
2021 | ||
Lehenengoa, ezer baino lehen, lan telematikoak erakutsi diguna da desberdinkeria are nabariagoa izan dela, etxean gailurik edo konekziorik ez duten asko kanpoan eta bazterturik geratu baitira —ikastetxe askok ahal izan dutena | egin arren egoera berdintzen saiatzeko, zentroko ordenagailuak uztea bezala. Horretaz gain, online irakaskuntzarekin hartu eman sozialak eraldatu egiten dira, aurrez aurrekoa sare sozialek ordezkatu baitute; horri lotuta, online aukera hautatzen duten ikasleek maizegi onartzen dute bakardade eta urruntasuna sentsazioa pairatu dutela, arrazoi nahikoa instituzio eskolarrek tutoretza pertsonalizatuak eta gune birtualak indartzeko. | |
2022 | ||
Udane V. k historikoa dela dio: " Baina egia da, ez dakigu nola aurre | egin egoerari, zer egin dezakegun bakoitzak". |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 8 (0,05) |
Lehen forma
egin | 3 (0,02) |
egindako | 2 (0,01) |
egin arren | 1 (0,01) |
egiteko | 1 (0,01) |
egiteraino | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Pamiela | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
egin egoera | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
egin egoera azterketa | 1 (0,01) |
egin egoera berdindu | 1 (0,01) |
egin egoera epiko | 1 (0,01) |
egin egoera ez | 1 (0,01) |
egin egoera irakurketa | 1 (0,01) |
egin egoera larri | 1 (0,01) |
egin egoera oso | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |