Emaitzak: 6
2001 | ||
Alde batetik, ikasleak berek egiten zutenaz hausnartzen jarri behar genituen, haien kontzientzia maila handiagotuko bagenu. Eta bestetik, ikasleak autonomoagoak izatea lortu behar genuen, ikasleek beren helburuak definitzeko, helburuhoriek lortzeko bitarteko egokiak aukeratzeko eta | egindakoa ebaluatzeko gauzaizatea, alegia. | |
| Egindakoa ebaluatzen irakatsiz | |
2008 | ||
Nagusiak beren bizitzei zentzu bat aurkitzen saiatzen dira, bizitza osotasuntzat joz edo lortu gabeko helburuengatik etsipena sentituz. Hau da, bizitzaren azken urteetan, atzera begiratzen da eta bizitzan zehar | egindakoa ebaluatzen da, oro har, nagusiek ikuspegi positiboa azpimarratzen dute. Ikuspegia atsegina bada eta pertsona gustura sentitzen bada, osotasuna lortzen da. | |
2017 | ||
Gaiaren egoera ezagutzeko hasierako ikerketa bat egiteaz gainera, interesgarri litzateke aldagaien ebaluazioak epe ertainera eta luzera egitea, denboran zehar irauten ote duten ikusteko, edo, aitzitik, eboluzio jakin bat izan ote duten. Lagungarri oso litzateke hori | egitea ebaluatzeko nola eragiten dioten erakundearen produktibitateari aldagaiek. | |
2019 | ||
Izanere, aktibatzen direnean, mikroglia eta makrofagoak aldibereko aurkako ekintzak dituzte, kalteneurologiko eta babesaren artean. Beraz, polarizatutako mikrogliaren aktibazio egoera eta funtzioaulertzea ezinbestekoa da inflamazioaren aurrera | egitea ebaluatzeko eta tratamendua hobetzeko (Lin etal., 2017). | |
Ondorioz, mikroglia epilepsia gaixotasunean aztertzeko zelula populaziogarrantzitsua iruditzen zaigu, honen egoeraren arabera fenotipo proinflamatorioa edo antiinflamatorioaizan dezakeelako. Beraz, beste helburu bat polarizatutako mikrogliaren aktibazio egoera eta funtzioaulertzea da, inflamazioaren aurrera | egitea ebaluatzeko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
egin ebaluatu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
egin ebaluatu irakatsi | 1 (0,01) |
egin ebaluatu nola | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |