Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 13

2005
‎b. ICP tresna gisa zertarako erabili behar dugun justifikatu: lehen puntuanaipatutako arazoei nola aurre egin curriculumaren bidez.
2007
‎Ez du egokia ikusten Euskal Kultura euskararekin soilik lotzea eta gaztelania ere euskal kulturarekin lotu beharra adierazi du. Orain aurkeztutako hori PSEk berak Fernando Buesa Hezkuntza sailburu zenetik egindako curriculumen jarraipena dela gaineratu du.
2008
‎Baina bi curriculumen arteko aldeak egon daude, eta horiek biltzea da hurrengo lerroen helburua. Horrekin batera, aldeak dauden arlo horietan Espainiako Gobernuak Gaztelania eta Literatura irakasgaiari buruz egindako curriculuma aztertuko dut. Horrek ahalbidetuko digu ikustea zein kasutan jarraitzen dioten EAE eta Nafarroakoak Estatuko curriculumari eta zeinetan aldentzen diren hartatik berariaz.
2009
‎Gehiengo sindikalak, EAJk, EAK eta beste eragile askok Hezkuntza Sailak egindako curriculum dekretu proiektuen egitasmoa kritikatu dute, eta Hizkuntza Aukeratzeko Askatasunaren Aldeko Plataforma, aldiz, pozik agertu da Zelaak proposatutako aldaketarekin. Halere, plataforma horrek ez du oso argi aldaketa horiek nola gauzatuko diren.
2010
‎Idoia Mendia Eusko Jaurlaritzako bozeramailearen hitzetan, Ertamerikako zonalde horrek behar dituen lanak egiteko curriculum onena duelako aukeratu dute Urchueguia.
‎Atzerrian praktika profesionalak egitea curriculumari balio erantsia emateko modu bikaina da, baina zergatik itxaron ikasketak amaitu arte? 2002 urteaz geroztik, Faro Global beka programak azken ikasturteetako Espainiako unibertsitarioei aukera ematen die beren prestakuntza akademikoa osatzeko, Europako, Estatu Batuetako, Kanadako eta Asiako hainbat herrialdetako enpresa eta erakundeetan esperientzia praktikoa eginez.
2013
‎Hain zuzen ere, tituludunek hautaketa prozesuetan sartzeko izaten duten arazoetako bat gaizki eginiko curriculuma izaten da. «Gaur egun, jendeak erraz alda­tzen du lanez.
‎Bi frontetan jarduten dute. Alde batetik, prestakuntza eta trebetasun sozialak hobetzeko, trebetasunak berreskuratzeko eta, halaber, lana bilatzeko teknikak ikasteko (nola egin curriculum bat edo lan elkarrizketa bat prestatzeko) diseinatzen dira. Bestalde, enpresekin batera egiten da lan, haiekin batera doazen pertsonen lan eskaintzak lortzeko.
2015
‎Are gehiago, normalean, jarduera matematikoaren ebaluazio batutzailea gauzatze maximoko irizpide absolutu bat erabiliz egiten da, eta ez dira egiten curriculumetik hartutako arau baten arabera. Horrela, ikasleen produkzioak modu objektiboan azter daitezkeela uste da, termino absolutuetan, baina uste hori ilusio bat besterik ez da.
2016
‎Nola egin curriculum vitae a zure LinkEdin etik abiatuta?
2021
‎Nola egin curriculum vitae onena esperientziarik gabe urratsez urrats Web orri askotan daude CVei buruzko aholkuak eta adibideak. Bakoitzak bere zigilua du, baina denak bat datoz esatean esperientziarik gabeko curriculumaren egiturak honako honen antzekoa izan lukeela:
‎Zentzu horretan, atxikimendu militanteaz gain, oso beharrezkoa litzateke eskolak ere diskriminazio positiboan parte hartzea modu aktiboan, euskal herritarrak produzituz, jakin badakigun arren hezkuntzak ez duela gaitasun nahikorik euskalduntzeko. Horretarako, nolanahi ere, ezinbestekoa litzateke euskal curriculum bat; benetako euskal curriculum bat, Euskal Herrian eta euskaldunentzat egindako curriculuma, eta ez estatuek diseinaturiko curriculumari" euskal ukitu bat" ematea, Euskal Herriari buruzko atal bat gehitzea. Azken horrek eramaten gaitu zuzenean folklorekeriara, euskal kulturaren ikuskizun porno batera.
2023
‎Areago: uste dute gisa horretako aldaketek hausnarketa sakonagoa egitea behar dutela, eta ezin dela horrelako berrikuntzarik egin curriculum berriak batxilergo osoan martxan jarri arte.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia