Emaitzak: 9
2000 | ||
sarreraren baitan jasotakoa hautatu dugu, ezaugarri nagusiak eta azkenurteotako ekarpenak laburbiltzen baititu. Schiffrin en lana (1987), aldiz, ingelesezerabiltzen den operatzaile multzo zehatz baten azterketa | egitera bideratuta dagoenez, murritzegia iruditu zitzaigun. Horren araberakoa izan da gure hautua. | |
2002 | ||
batetik, hiri handien garrantzia gero eta nabarmenagoa da, jarduera ororentzako polo erakargarri bihurtuz; bestetik, lurraldeko gune asko etaasko, garapen ardatzetatik urrun daudenak, gero eta baztertuago daude eta biztanlez urrituagoak dira. Horregatik, gaur egungo ahalegin handienak fenomeno horieiaurre | egitera bideratzen dira: garraio sarearen bidez lurraldea bere osotasuneanintegratu eta egituratzeko; lurraldea eskala handiko zenbait hiriguneren bueltanantolatzeko, Parisen gehiegizko kontzentrazioa hautsiz; eta landa eremuak egituratzeko, elkartasuna eta kontzientzia ekologista aldarrikatuz. | |
– Unibertsitate ikasle potentzialak, unibertsitateko eskolatze tasak eta 18 24urte bitarteko gazteak kontuan izanik, zifra honek potentzialki adinhorretan unibertsitate ikasketak | egitera bidera daitezkeen gazteen kopuruakeskaintzen ditu. | |
2003 | ||
Giro horretan, 1969tik aurrera, zenbait taldek Enbata utzi zuten eta bide propioak abiatu zituzten. Horien artean dugu Amaia taldea, kulturan lan | egiteko bideratua. Hortik sortu zen Mende Berri elkartea: | |
2007 | ||
arriskuaren ebaluazio prozesua ahalke dela dimentsio etafrekuentzia ezezaguneko arrisku bat neurtzeko. Ondorioz, hein handi bateanadituen analisian oinarritzen den erabaki hartze prozesua, bere | egitekoa bideratzeko baliabide sendorik gabe geratzen da. | |
2008 | ||
fitxategi trukerako zerbitzua. Makinen arteko datu transferentziak | egitea bideratzen du, makinaren batean ftp zerbitzari bat baldin badago. | |
2009 | ||
Kasu honetan deigarriena edo kezkagarriena, beharbada, hauxe da: zenbait kasutan, bankuen krisialdiari aurre | egiteko bideratu behar ziren baliabideak direla medio, diru-laguntza horiek erakunde batzuei emanda eta beste batzuei ukatuta, banku handi batzuei beste batzuk erosteko aukera paregabea eman zaiela. | |
2012 | ||
Azurmendiren hitzek galdera bat | egitera bideratzen gaituzte: ez al du gizakiakarrazoia berak uste baino askoz gutxiago erabiltzen? | |
2017 | ||
Tutoreek talde hausnarketaren garapenean duten garrantzia (Harford eta MacRuairc, 2008; Gelfuso eta Dennis, 2014) baieztatua ikusi dugu ikerketa honi esker. Gure ikerketaren emaitzek tutoreek hausnarketa prozesuak sustatzerako orduan ematen dituzten laguntzak aurre ezagutza edo esperientziekin nola teoria eta ikerketekin loturak | egitera bideratuta egon behar dutela erakutsi digute, bide honek beraien praktika modu esanguratsuagoan egokitzen lagunduko baitie ikasle edo irakasle gaiei (Berliner, 1988). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 9 (0,06) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
egin bideratu | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
egin bideratu egon | 2 (0,01) |
egin bideratu baliabide | 1 (0,01) |
egin bideratu behar | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |