Emaitzak: 4
2003 | ||
Horrela, Miguel Ángel Simón Andaluziako Juntako Katamotza Kontserbatzeko Programaren koordinatzailearen arabera, gatibutasunean jaiotako lehenengo katamotz hazkuntza lortzen saiatuko da, orain arte ez baita bakar bat ere lortu. Hala ere, adituak baikorrak dira katamotz gorriekin | egindako beste esperientzia batzuengatik, katamotz iberiarraren oso antzeko espezie bat. Baikortasun hori izan arren, gatibutasunean hazteko programa gaur egun matxorik gabe dago, eta, beraz, Doñanan ere ale gazte bat harrapatzen saiatzen ari dira, batez ere Morenarekin (Sierra Morenan harrapatutako 13 urteko emea) parekatzeko. | |
2012 | ||
animaliek beren etxean maneiatzen eta autonomo izaten laguntzen diete, eta ez daitezen galdu. Katuekin | egindako beste esperientzia batzuk, animalia gidari gisa erabiltzen ez badira ere, positiboak izan dira ikuspuntu afektibotik. Haurrekiko harremanari dagokionez, onuragarria eta aberasgarria da bi aldeentzat. | |
2019 | ||
Ornodunetan, gonadek sortzen dituzten hormonen araberakoa da funtsean. Frogatua dago, zenbait esperientziaren bitartez, ingurune endokrinoa aldatuz eragin daitekeela sexuaren determinazioan; animalia heldu batzuekin txertatuz eta zikiratuz | eginiko beste esperientzia batzuek, berriz, sexualitatearen teoria modernoa ekarri dute: ornodun arretan eta emeetan, soma berdin berdina da, eta esan dezakegu elementu neutro bat dela; gonadaren jarduerak ematen dizkio ezaugarri sexualak; jariaturiko hormona batzuk estimulatzaile gisa aritzen dira, eta beste batzuk, inhibitzaile gisa; traktu genitalak berak izaera somatikoa du, eta enbriologiak erakutsia du hormonen eraginez zehazten dela, oinarri bisexual batetik abiaturik. | |
Esate baterako, d.school diseinu eskolakoikasleei egindako elkarrizketek erakutsi dute ikasleek design thinkinga lagungarri ikusten dutelaeuren sormen eraginkortasun auto pertzepzioaren baliokide deritzoten, sormen konfiantza, eraikitzeko (Rauth et al., 2010; Jobst et al., 2012; Klooker et al., 2019). Aitzitik, AlemaniakoUniversity of Kassel-en | egindako beste esperientzia batek erakusten duenez, ezin izan dafrogatu design thinkingean oinarritutako lau hilabeteko modulu batek ikasleen sormeneraginkortasun auto pertzepzio maila areagotzen laguntzen duenik (Ohly, Pluckthun eta Kissel, 2017). Ikasleei neurketak egin zitzaizkien design thinkingean formazioa jaso baino lehen (pretest) eta modulua amaitu ondoren (postest) Tierney eta Farmerren (2002) Creative SelfEfficacy Scale a erabilita, eta pretest eta postest neurketen arteko emaitzek erakutsitakoarenarabera ez zen hobekuntza esanguratsurik gertatu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 4 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
egin beste | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egin beste esperientzia | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |