Emaitzak: 3
2002 | ||
Gure ikuspuntuaren arabera, guztiz desegokia da irakasle egitura funtzionariala, zeinean berdinen arteko kontraturik gabe, goitik beherako, izendapena? eginbehar den, estatuaren izenean, eta estatuaren zerbitzurako, preseski??, tarteanhierarkiaren onarpen erabatekoa eskatuz, izendapenean bertan sinbolikoki egitenden legearen defentsaren aldeko zin | egiteaz bermatu nahi dena, eta gaur egunespainiar konstituzioaren aldeko zin egitea egitera behartzen duena. Gure ustez, zin egite horrek ez du zerikusirik ekimen unibertsitarioarekin, eta muga ideologikohutsa da, are nabarmenagoa eta latzagoa dena une honetan, Euskal Herrirakoirakaskuntza sistema propioaren eskubidearen aldarrikapena bera oztopatzen baitu.Eta zin egite horren aurreko ukazioa izan zen, 1988 urtean UPV EHUko zenbaitirakaslek aurkeztutako dokumentuaren muina, zeinean beren kontzientzia eragozpena aurkeztu zuten publikoki, aitortuz ezen ezetz esan behar ziotelafuntzionario izateari, nahitaez behartutako zin egite hori beren kontzientzienaurkakoa baitzen. | |
2015 | ||
Izan ere, prestatutako prototipoaren terminoen gainean desanbiguazioa | egitea bermatzen dugu etaatal bakoitzari gaixoaren egoera normala deskribatzen duen edukia aldez aurretik prestatu dugu. Horihorrela izanik, hizkuntza (sasi) kontrolatua eta terminologia desanbiguatua duten osasun txostenenakidazteko oinarria ezarri dugu. | |
2019 | ||
Kasu honetan, behin helburuak berdintsuakdirela bermatzean, herritarrak, mugimendu sozialak edo eragileak eta instituzioak, kasu honetan GZESeta bereziki, OGZak norabide berean joatea eta hauek arteko elkarlana bultzatzea izango litzake, gizarte eraldaketarako bidean lankidetza eta kooperazioa sustatuz (Palma eta Pacheco, 2017). Ezberdintasunak nabariak diren arren, komuna dena bilatu eta oinarrizkoenean bada ere baterajardutea garrantzitsua da, gizarte kohesioa bilatzeko eta behar gehien izan dezaketen pertsonak etagehien bat, hauen baliabideak, modu integral batean suspertu ahal izateko. Honek, testuinguruan, hauda, norbere hurbileko komunitatean komunitarioa den lan integral bat | egitea bermatuko du, auzotarreneta herritarren bizitzetan, era transbertsal, baina positiboan eraginez. Kontua ez da publikoa dena edoinstituzionala ordezkatzea, baizik eta erakundeek ere, gizarte mugimenduek duten aldaketakolektiboaren ardurak, bere gain hartzea, oinarrizkoenean baldin bada ere eta horrela, komunitatea, publikoaren osagarria izatea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 3 (0,02) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 3 (0,02) |
Konbinazioak (2 lema)
egin bermatu | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
egin bermatu nahi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |