2013
|
|
b) Amaitutakoan, elkartu beste kide batekin eta balioetsi egindako testuak, ohiko irizpideak erabiliz. Ondoren,
|
egin
beharrezko doikuntzak testuan.
|
|
Zuzenak al dira berdintza hauek? Akatsen bat dagoenetan,
|
egin
beharrezko zuzenketak.
|
|
2 Amaitzen duzuenean, talde handian ekarpenak jaso, eta osatu eta zuzendu zuen proposamena, eta
|
egin
beharrezko egokitzapenak.
|
|
1 Horretaz jabetzeko, azter ezazu arretaz Proportzionaltasun konstantearen esanahia, eta esan bi erlazio hauetan zein den proportzionaltasun konstantearen esanahia eta zer unitate daukan. Amaitzen duzunean, talde handian ekarpenak jaso eta osatu eta zuzendu zure proposamena, eta
|
egin
beharrezko egokitzapenak.
|
|
Hainbat arazori aurre
|
egiteko
beharrezkoak diren ikerketa galderen ezaugarriak eta galdera horiek balioesteko irizpideak landu dituzu aurreko jardueran. Orain, unibertso misteriotsua arakatzen diharduzun bitartean, ikerketa galderak balioesten jarraituko duzu.
|
2014
|
|
1 Jarri binaka, eta erreparatu hipotesiak egiteko erabili dituen hizkuntza baliabideei, ideia edo informazioen arteko erlazioari, testu antolatzaileei eta puntuazio markei. Ondoren,
|
egin
beharrezko zuzenketak.
|
|
Taldekideak lana
|
egiteko
beharrezko materialak biltzen ari diren jarraipena egin
|
|
2 Bila ezazue hiztegi entziklopediko batean bolumenaren definizioa; ondoren, alderatu zeuenekin, eta
|
egin
beharrezko doikuntzak.
|
|
e) Elkartu taldekideekin, deskribapenak partekatu, eta,
|
egin
beharrezko egokitzapenak.
|
2016
|
|
4 Partekatu lanak gelakideen artean eta
|
egin
beharrezko egokitzapenak.
|
|
horiek zuzentzailearen proposamenak izaten dira, eta ez beti egokiak. Beraz, aztertu proposatutakoak eta
|
egin
beharrezko zuzenketak.
|
|
6 Eralda ezazu hirugarren pertsonako narratzaile objektiboa duen testua (EKIgunean eskuratuko dituzu);
|
egin
beharrezko aldaketak narratzailea orojakilea izan dadin: adieraz dezakezu zer gertatu zaion, zer sentitzen duen, zer gertatuko zaion...
|
|
Zer iruditzen zaizue Ekiguneko alea kopiatu eta zuzentzaile ortografikoaren laguntzaz egokitzen baduzue? Aurrekoetan bezala, kopiatu pasartea, itsatsi dokumentu berri batean, aztertu zuzentzaileak markatutakoak eta
|
egin
beharrezko zuzenketak.
|
|
4 Erabaki hartzaileek sarrera eta azalpenak irakurri egingo dituzten, ala irakurtzeaz batera entzun ere egingo dituzten.
|
Egin
beharrezko egokitzapenak.
|
|
b) Jarri binaka eta zuzendu ezazue taula.
|
Egin
beharrezko zuzenketak, horretarako arrazoiak emanez.
|
|
Egoera horren eskakizunak aintzat hartuz, gai al zara ondorioztatzeko zer ikastea proposatzen zaizun unitate honetan? 1 Lehenik, argi izan behar duzu zein den lehenengo jardueran aurkeztutako egoeraren eskakizuna. Irakur ezazu berriro ere egoera, eta erantzun honako galdera hauei: a) Zer egiteko eskatzen zaigu hasierako egoeran, b) Nork egin digu eskaera, c) Norentzat egin behar dugu, d) Zergatik edo zertarako egin behar dugu hori guztia? 2 Egoerak proposatzen duen erronkari aurre
|
egiteko
beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze jardueran. Zer jakin eta egiten jakin behar izan duzu jarduera hori egiteko?
|
|
2 Egoerak proposatzen duen erronkari aurre
|
egiteko
beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze jardueran. Zer jakin eta egiten jakin behar izan duzu jarduera hori egiteko?
|
|
2 Egoerak proposatzen duen erronkari aurre
|
egiteko
beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze jardueran. Zer jakin eta egiten jakin behar izan duzu jarduera hori egiteko?
|
2017
|
|
Neguan, udaberrian, udan ala udazkenean? Hartu Lizardiren poematik zure urtaroa adierazteko bertso lerroak,
|
egin
beharrezko egokitzapenak, eta osatu zure poema.
|
|
1 Hautatu bietako bat, eta
|
egin
beharrezko aldaketak gutun bihurtzeko. Lehenengo eta behin, bertso lerroak elkarren jarraian idatzi dituzu, hainbestetan lerroz aldatu gabe.
|
|
Bestalde, fluidoak aztertzeko eta fluidoekin lan
|
egiteko
beharrezkoa da oinarrizko bi kontzeptu ongi menderatzea: dentsitatea eta presioa.
|
|
2 Hasierako egoerak proposatzen duen erronkari aurre
|
egiteko
beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze jardueretan. Horiek zerikusia dute unitate osoan zehar landuko diren ideiekin, eta garrantzitsua da horien aurrean ahalik eta erosoen sentitzea.
|
|
4 Jarri binaka, eta zuzendu ariketak elkarri.
|
Egin
beharrezko zuzenketak, eta eman horretarako arrazoiak.
|
|
2 Arakatze jardueretan, hasierako egoerak proposatzen duen ikerketa
|
egiteko
beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu. Horiek zerikusia dute unitate osoan landuko diren ideiekin, eta garrantzitsua da haiekin ahalik eta erosoen sentitzea.
|
|
Egoera horren eskakizunak aintzat hartuz, gai al zara ondorioztatzeko zer ikastea proposatzen zaizun unitate honetan? 1 Aurrenik, argi izan behar duzu zer eskatzen den lehenengo jardueran aurkeztutako egoeran. Irakur ezazu berriro ere egoera, eta, ondoren, erantzun honako galdera hauei: a) Zer egitea eskatzen zaigu hasierako egoeran, b) Nork egin digu eskaera, c) Norentzat egin behar dugu, d) Zergatik edo zertarako egin behar dugu hori guztia? 2 Egoerak proposatzen duen erronkari aurre
|
egiteko
beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze ja
|
|
Egoera horren eskakizunak aintzat hartuz, gai al zara ondorioztatzeko zer ikastea proposatzen zaizun unitate honetan? 1 Aurrenik, argi izan behar duzu zer eskatzen den lehenengo jardueran aurkeztutako egoeran. Irakur ezazu berriro ere, eta, ondoren, erantzun honako galdera hauei: a) Zer egitea eskatzen zaigu hasierako egoeran, b) Nork egin digu eskaera, c) Norentzat egin behar dugu, d) Zergatik edo zertarako egin behar dugu hori guztia? 2 Egoerak proposatzen duen erronkari aurre
|
egiteko
beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze jardueretan. Zer jakin eta egiten jakin behar izan duzu jarduera hori egiteko?
|
|
2 Arakatze jardueretan, egoerak proposatzen duen erronkari aurre
|
egiteko
beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu. Zer jakin eta egiten jakin behar izan duzu jarduera horiek egiteko?
|