2007
|
|
Hizkuntzaren erabiltzaileak, gizarte eragilea, gaitasun orokor eta komunikazio gaitasunak biltzen ditu bere baitan.
|
Egin
beharreko atazak egiteko bere hizkuntz jarduerak testuinguru batean gertatzen dira gai edo arlo batzuen inguruko testuak (ahozkoak zein idatzizkoak) ekoiztuz. Horretarako estrategia batzuk erabili behar dira.
|
2013
|
|
Erreferentziazko marko berariazkoa ere aintzat hartzen da (1). Ikasleek landuko duten sekuentziaren berri dutelako hasieratik 1.6 module booklet aren (liburuxkaren) bidez. Erreferentziazko marko berariazkoaren ebidentzia,
|
egin
beharreko ataza aipatzean egiten da, (5) helburu bera duen ataza mota modulu bakoitza lantzean aurrera eramaten dutelako summarize and synthesize, horrek esan nahi du bereganatuta dutela egin beharrekoa.
|
|
Irakasleak laburpenaren estrategia birformulazioarekin batera erabiltzen du aurretiaz ikasleei emandako informazioa sintetizatzeko, ikasle batzuei ez baitzaie argi geratu
|
egin
beharreko atazaren nondik norakoa, beraz, berriz formulatzen du egitekoa beste hitz batzuk erabiliz (39) (T: the information required in the chart is repeated into two sections and you have to look?..). Ikasleen zalantzen aurrean irakasleak zeharkako adierazpenak formulatzen ditu, ikasleen aurrezagutzak aktibatzeko asmoz (39) (T:?
|
|
Erreferentziazko marko berariazkoa, aztertutako interakzioetan, ez da irakasleak gehien erabili izan duen estrategia, baina ikasleek ariketa burutzean beren aurrezagutzak erabiltzeko unean eta landuko denak curriculum arekin lotura zuzena izan duenean erabili izan da.
|
Egin
beharreko ataza ezaguna denean aplikatzen da, edota, aurretiaz landutako edukiei erreferentzia egitean, estrategia honen helburua ikasleek landutakoa gogoraraztea izango litzateke. Erreferen tziazko marko sozialean eta testuinguruan oinarritzen diren estrategiei nolabaiteko lotura aurkitu zaie erreferentziazko marko berariazkoarekin.
|
|
Erreferen tziazko marko sozialean eta testuinguruan oinarritzen diren estrategiei nolabaiteko lotura aurkitu zaie erreferentziazko marko berariazkoarekin. Irakasleak aurretiaz landutako edukiei une oro erreferentzia egiten baitie, modu zuzenean formulatutako esapideez baliatuz edota zeharkako ekarpenen bidez. Horren ebidentzia, esaterako, galderak formulatzerako unean nahiz ikasleei
|
egin
beharreko ataza zein den adieraztean ikusten da.
|
2017
|
|
Buztinezko pipa zikina ere maileguan hartu nion.
|
Egin
beharreko ataza sinpleak azaldu zizkidan eta, besterik gabe, lasai abiatu zen oherantz. Oheratzea zuen helburu nagusitzat, baina nik uste botilan ere pixka bat geratzen zitzaiola.
|
2023
|
|
Aitzitik, populu frantsesa osatzen duten gizakien segeretuzko gogoeta pizuei eta behar pizuei erantzuten dieten hitzen erabilpena da egin molde miresgarria eta egokia
|
egin
beharreko atazarako; baldin eta behar den bezala erabilia bada.
|