2001
|
|
Ez dira gauza bera, ezta alderatzeko ere, baina ez daude elkarren kontra. Eta, horrexegatik, ez genuke inolaz ere deus
|
egin
behar elkarren osagarri liratekeenak elkarren etsai tankeran ager daitezen.
|
2002
|
|
Euskal Unibertsitatearen definizioetan nabaria zen ideologiaren pisua, ezbaitzen zehazten, lerro orokorretatik kanpo unibertsitate eredua eta, are gutxiago, ikasketak, ikerketa lerroak, gizarte eta erakunde publikoekiko harremanak, etaabar8 Zehazten zirenean, maiz, lanean ari zen unibertsitate eredua hankaz gorajartzen zen, erdibiderik proposatu gabe. Nabaria zen, bestetik, proposamen haienbultzatzaileek harreman gutxi zutela unibertsitate munduarekin eta ez zituztelaezagutzen horren arauak eta aldaketen aurrean azaldu ohi duen erresistentzia.Edozelan ere, Mitxelenarentzat Euskal Unibertsitatea eta Euskal Herriko Unibertsitatea ez ziren gauza bera, baina ez zeuden elkarren aurka, eta «ez genuke inolazere deus
|
egin
behar elkarren osagarri liratekeenak elkarren etsai tankeran agerdaitezen».
|
|
Ez diragauza bera, ezta alderatzeko ere, baina ez daude elkarren kontra. Eta, horrexegatik, ez genuke inolaz ere deus
|
egin
behar elkarren osagarri liratekeenak elkarren etsaitankeran ager daitezen.
|
|
Ez diragauza bera, ezta alderatzeko ere, baina ez daude elkarren kontra. Eta, horrexegatik, ez genuke inolaz ere deus
|
egin
behar elkarren osagarri liratekeenak elkarren etsaitankeran ager daitezen.
|
2003
|
|
Deiagarria zen, bestalde, proposamen horien bultzatzaileek harreman gutxi zutela unibertsitate munduarekin eta ez zituztela ezagutzen horren arauak eta aldaketen aurrean azaldu ohi duen erresistentzia. Edozelan ere, Mitxelenaren iritziz, Euskal Unibertsitatea eta Euskal Herriko Unibertsitatea ez ziren gauza bera, baina ez zeuden elkarren aurka, eta «ez genuke inolaz ere deus
|
egin
behar elkarren osagarri liratekeenak elkarren etsai tankeran ager daitezen».
|
2009
|
|
gai da gai zehatzei nahiz abstraktuei buruz diharduten testu konplexuetako ideia nagusiak ulertzeko, baita testu teknikoenak ere, betiere bere espezialitatearen arlokoak badira. Jatorrizko hiztunekin mintza daiteke, jariotasunez eta naturaltasunez, halako eran non ez solaskide batek ez besteak ez duten ahaleginik
|
egin
behar elkar ulertzeko. Testu argiak eta xeheak sor ditzake gai askori buruz, eta gai da, orobat, gai orokorrei buruzko ikuspegi jakin bat aldezteko, aukera bakoitzaren aldeko eta kontrako argudioak emanez.
|
2012
|
|
Bikoteka lan egitea, gutxienez, erronka da, eta, horretaz gain, hazteko aukera ere bai. Bakarka lan
|
egin
beharrean elkar osatuz lan egitea suposatzen du.
|
2013
|
|
Haragia eta berdurak ez dira
|
egin
behar elkarrekin, bakoitzak bere denbora behar du eta.
|
2014
|
|
Halere, Mitxelenaren iritziz, Euskal Unibertsitatea eta Euskal Herriko Unibertsitatea ez ziren gauza bera, baina ez zeuden elkarren aurka, eta «ez genuke inolaz ere deus
|
egin
behar elkarren osagarri liratekeenak elkarren etsai tankeran ager daitezen».
|
2017
|
|
Harrek ere estimatzen zitzaidan nahizeta ez zuen agertzen bere aitatasun aldea. Laster lortu genduen hitz
|
egin
beharrik gabe elgar ulertzea.
|