Emaitzak: 8
2001 | ||
Ikasturte amaieran | egindako balorazio horietan, irakasleek garrantzia emandiote irakasteko moduaren gainean hausnarketa egiteko parada izateari; etadiseinuan hartutako esperientzia oso baliagarritzat jo dute, lan handia egin beharizan zutela aitortzen bazuten ere. | |
Irakasleek | egindako balorazioak eta geure iruzkinak aztertu ondoren, guk geukere ikusi genuen helburu asko eta maila ezberdinetakoak jarri genituela mintegihauetarako. Horren ondorioz, programa zabalegia izan zen, eta partaideek lanhandia, beharbada, handiegia? | |
2005 | ||
Dena den, 1996 urtean | egindakoaren balorazioa baikorra izan zen emakumearen parte hartzearen aldekoen artean, geldiezina zen prozesuaren hasiera baitzen. Baina zein izan zen beste aldeak eginiko balorazioa? | |
Dena den, 1996 urtean egindakoaren balorazioa baikorra izan zen emakumearen parte hartzearen aldekoen artean, geldiezina zen prozesuaren hasiera baitzen. Baina zein izan zen beste aldeak | eginiko balorazioa. Zentsuratu al zen egunhaietako indarkeria? | |
bihurtzen duen gehiengoaren jarrera. Emakumeek | egindako balorazioaz aparte? «erabateko garaipena»kalifikatu baitzuten (Egin, 1996/7/1)?, El Diario Vascok haien aurkako jarreraguztiak azpimarratzen ditu, hori bai, irain bortitzenak ezabatuz eta jarrera baikorbakarra txalo bakan batzuetara mugatuz. Emakumeak ekintzaren subjektu pasibotzat hartzen ditu narrazioak, aditz errezeptiboen subjektutzat(, jaso zuten?,, entzunbehar izan zuten?) eta aditz prozesuaren subjektu pazientetzat («bazterrean jarribehar izan zuten eta, babestuak izan ondoren, eraman zituzten»). | |
2011 | ||
Urte batzuk geroago, 1995 urtean, Etxenikek artikuluaren gainean | egindako balorazioan honela zioen: | |
2015 | ||
Bestalde, ikuspegi integratua barneratzeko garrantzizko elementua diziplinarteko ebaluazio teknikoa izan zen. Hala, bai azaldu moneta balioztapena bai in situ | eginiko balorazio biogegrafiko bat ere erabili ziren (GISaren bidez eraikitako agertokiak balorazio biogeografikoaren lurralde ikuspegiari loturik egin ziren). Horien emaitzak IAESaren faseetan integratu ziren, baina batik bat irizpideen gaineko ahalik eta informaziorik zehatzena jasotzeko lagundu zuten, baita eragin matrizearen lan teknikoa burutzeko ere. | |
2017 | ||
Aurreko urtean | egindako balorazioek inpaktu handiagoa izango dute ongizatean urrunekoek baino. Hain zuzen ere, balorazio positiboak (i.e., etekintzat jotak) izango dira indartsuenak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 8 (0,05) |
Lehen forma
egindako | 5 (0,03) |
eginiko | 2 (0,01) |
egindakoaren | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
egin balorazio | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
egin balorazio aparte | 1 (0,01) |
egin balorazio baikor | 1 (0,01) |
egin balorazio honela | 1 (0,01) |
egin balorazio horiek | 1 (0,01) |
egin balorazio inpaktu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |